Natječaji

Obavijest o Natječaju za odabir zakupnika poslovnog prostora

OBAVIJEST O NATJEČAJU ZA ODABIR ZAKUPNIKA POSLOVNOG PROSTORA NA ZRAČNOJ LUCI DUBROVNIK

Zračna luka Dubrovnik d.o.o., Dobrota 24, 2013, OIB 63145279942 objavljuje natječaj za odabir zakupnika poslovnog prostora za obavljanje djelatnosti medicinske dijagnostike (COVID -19 testiranje).
Predmet zakupa: prostor u putničkom terminalu ‘C’ površine 45 m2 Početak i trajanje zakupa: Početak zakupa: 22.11.2021.godine.

Ugovor o zakupu poslovnog prostora zaključuje se na razdoblje od 1 (jedne) godine.

Način obračuna i naplate zakupnine: zakupnik je za predmet zakupa dužan podmirivati Zakupodavcu zakupninu. Početni iznos zakupnine iznosi 8.505,00 kn bez PDV-a

Komunikacija i razmjena informacija: Osoba zadužena za komunikaciju sa zainteresiranim gospodarskim subjektima za pitanja u svezi predmeta natječaja je Ivan Maslać, direktor sektora komercijale, tel: 020/773–222, e-mail: ivan.maslac@airport-dubrovnik.hr.

Rok za dostavu ponuda: najkasnije do 17.11.2021. u 14 sati, do kada ponuda mora biti fizički dostavljena na protokol Zakupodavca, neovisno o načinu dostave iste.

Natječajna dokumentacija u kojoj su navedeni svi uvjeti zakupa, način dostave ponuda kao i sve ostale relevantne informacije nalaze se na web stranici Zračne luke Dubrovnik https://www.airport-dubrovnik.hr/poslovni/natjecaji-s35.

Zakupodavac omogućuje obilazak lokacije uz prethodnu najavu na tel: 020/773 386 (od 9 do 14 sati).
Zračna luka Dubrovnik d.o.o

Pročitajte još

JAVNI NATJEČAJ za davanje u zakup poslovnih prostora

Dulist

NATJEČAJ za dodjelu potpora i stipendija učenicima i studentima

Dulist

OBAVIJEST O NATJEČAJU ZA ODABIR ZAKUPNIKA POSLOVNOG PROSTORA NA ZRAČNOJ LUCI DUBROVNIK

Dulist

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Molimo Vas da nam potvrdite ukoliko ste suglasni s korištenjem kolačića, a privolu možete povući u svakom trenutku. Prihvaćam Više informacija