Hrvatska

Jeste li primjetili ‘shrinkflation’ na policama naših butiga? 

spenza hrana butiga kosarica kosara

U sjeni inflacije diljem trgovina u čitavom svijetu pojavio se takozvani shrinkflation – smanjenje količine sadržaja u pakiranju proizvoda bez sukladnog snižavanja cijene. Tako primjerice u SAD-u mala kutija Kleenex maramica sad ima 60 maramica, a prije nekoliko mjeseci u istom pakiranju bilo ih je 65. Nadalje, pakiranje Chobani Flips jogurta smanjilo se sa 150 na 130 mililitara, piše Poslovni.hr.

U Velikoj Britaniji, Nestle je smanjio svoju kavu Nescafe Azera Americano sa 100 grama na 90 grama. Komad Vim sapuna za suđe u Indiji se sa 155 grama smanjio na 135 grama.

Smanjivanje količine sadržaja u ambalažama nije ništa novo. Ova pojava posljedica je visoke inflacije uslijed koje se kompanije bore s rastućim troškovima sastojaka, pakiranja, rada i transporta proizvoda. Jeste li primjetili shrinkflation na policama naših butiga?

Pročitajte još

JOŠ JEDAN NOVI ZAKON Kad je sve poskupilo, a što ne bi i školski udžbenici?!

Dulist

HZZO NE MIJENJA ODLUKU Inzulinske pumpe za djecu i dalje uz doplatu

Dulist

PROMJENA PREBIVALIŠTA Masovno ‘preseljenje’ zbog poreza na nekretnine

Dulist