Izvrsne vijesti stižu s Kalamote! Dovršeni su radovi na rekonstrukciji hotela Koločep, stoga je direktor hotela d. d. i član uprave Karisma Hotels Marinko Benić održao danas i konferenciju za medije u samom hotelu.
Prošlo je otprilike godinu dana otkad je potpisan sporazum o ulasku TUI TRAVEL PLC u strateško partnerstvo s Karisma Hotel Adriatic d.o.o. i najvećom kompanijom u Adria regiji, Agrokorom d.d. A slijedom toga kompletno su restaurirani svi postojeći kapaciteti Hotela Koločep d. d., s ukupnom vrijednosti radova 25 milijuna kuna.
Radi se o rekonstrukciji svih 144 soba, također i glavnog objekta u kojem se nalazi recepcija, dva restorana, bazen te multifunkcionalni prostor. U rekonstrukciju je uključena i Villa Lovor u neposrednoj blizini Hotela Koločep, a sve zajedno okončalo se 1. svibnja.
– Iz Karismom iz Mexica, krenuli smo i pokrenuli obnovu hotela u skladu sa standardima koje želimo imati kao ovaj resort. Primjer za to je upravo Hotel Koločep. Od ove godine, rekonstruirani objekti Hotela Koločep d. d. Poslovat će pod imeno, ‘Kalamota Island Resort’, a po modelu ‘all inclusive’. Kalamota Island Resort pozicioniran je kao romantičan hotel za parove i stoga će se dodatno promovirati pod TUI brendom nazvanim ‘Couples’. Glavnina gostiju očekuje se s tržišta Velike Britanije upravo zahvaljujući suradnji s TUI U, a od 4. svibnja krenuli su dolasci prvih grupa u rganizaciji TUI-a. Popunjenost u vrijeme rada hotela od travnja do kraja listopada bit će na visokoj razini – kazao je Benić.
Aktivno uključenje u lokalnu zajednicu
– Naši planovi su veliki i nadamo se dobrom prvom početku. Mještani će sigurno dati i svoj obol – kazao je Benić i dodao važan aspekt poslovanja Hotela Koločep, a to je zapošljavanje lokalnog stanovništva i suradnja s lokalnom zajednicom. Inače, hotel aktivno surađuje s Mjesnim odborom Koločep, a upravo je u proteklu nedjelju organizirano druženje sa sumještanima s ciljem da im se prezentira investicija i zahvali na strpljenju.
Zanimljivo je i hvale vrijedno dodati i kako je brod u vlasništvu Hotela Koločep njihovom odlukom na raspolaganju građanima u slučaju hitnih potreba (na primjer, zdravstvenih razloga). Također, svi djelatnici Hotela Koločep bit će aktivno uključeni u vatrogasne vježbe i vježbe evakuacije koje provodi vatrogasno društvo, a vjeruju i kako će svojim angažmanom i radom uspjeti unaprijediti i javnu turstičjku infreastrukturu na kotoku, u suradnji s Gradom Dubrovnikom i Turističkom zajednicom Grada Dubrovnika.
– Kao i svakom hotelu, pitanje društvene odgovornosti nam je jako važno. Stoga, u dosta djelatnosti uključujemo lokalno stanovništvo. Ovdje je posebna situacija, jer je dosta malen otok i ima svoje stanovnike koji žive s ovim hotelom i kojima je hotel bitan kako bi cijeli otok funkcionirao. Izuzetno smo zadovoljni suradnjom s lokalnom zajednicom koja je imala dosta razumijevanja po pitanju konstrukcije hotela i ovom prilikom zahvaljujem lokalnom stanovništvu za razumijevanje prilikom gradnje i strpljenju, s obzirom da smo ih ‘akomodali’ u jednom trenutku njihova života zbog izvođenja radova, stoga smo radili što smo brže mogli. Nadam se da su i oni zadovoljni s nama – kazao je Benić.
Dodajmo još jedan dokaz usmjerenosti na kvalitetu i zadovoljstvu gostiju. Sa završetkom navedenih radova, dolazi se do brojke od gotovo 100 milijuna kuna koje je Karisma Hotels Adriatic uložio u akciziciju i investiciju u Hotele Koločep d.d.
Popunjenost od 91 posto, čak i više
Boris Belavić, direktor hotela, istaknuo je nekoliko crtica o tehničkim detaljima hotela.
Trenutno imamo 128 zaposlenih, digli smo hotel na višu razinu, 4+ zvijezdice, hotel ima osam vila i u svakoj od njih po osamnaest soba. Kapacitet je 144 sobe, hotel je ‘couples only’ tako da je maksimalni kapacitet osoba – 288! Struktura zaposlenih je važan faktor integracije u lokalnu zajednicu, naime Hotel Koločep zapošljava uglavnom lokalno stanovništvo uiz različitih razloga, a ostatak zaposlenih su većinom ljudi iz Slavonije. Popunjenost je trenutno 91 posto, a ići će prema gore i ostati između 95 i 100 posto do kraja devetog mjeseca. U desetom mjesecu malo pada popunjenost, potom slijedizatvaranje 26. listopada, odnosno kraj je sezone i počinjemo pripremati hotel za iduću sezonu – zaključio je Belavić.