Zračna luka Dubrovnik d.o.o., Dobrota 24, 2013, OIB 63145279942 objavljuje natječaj za odabir zakupnika poslovnog prostora na Zračnoj luci Dubrovnik.
1. Predmet zakupa:
a) poslovni prostor na drugom katu zgrade ‘A’, br.2.21, površine 20,69 m2
b) poslovni prostor površine, 12,50 m2 – prizemlje ispod starog tornja sa izlazom na stajanku
2. Početak i trajanje zakupa:
Poslovni prostori daju se u zakup na određeno vrijeme:
— poslovni prostor iz toč.1. a.) od 01.03.2021.g. do 31.12.2021.g.
— poslovni prostor iz toč.1. b.) od 15.04.2021.g. do 31.12.2021.g.
3. Početna mjesečna cijena zakupnine bez PDV-a iznosi:
Početna mjesečna cijena zakupnine bez PDV-a za poslovni prostor iz toč.1.
a) iznosi: 3.910,41 kn (slovima: tri tisuće devetstodeset kuna i četrdeset jednu lipu
b) iznosi: 2.362,50 kn (slovima: dvije tisuće tristošesdesetdvije kune i pedeset lipa)
4. Komunikacija i razmjena informacija:
Osoba zadužena za komunikaciju sa zainteresiranim gospodarskim subjektima za pitanja u svezi predmeta natječaja je Ivan Maslać, direktor sektora komercijale, tel: 020/773–222, e-mail: ivan.maslac@airport-dubrovnik.hr. Osoba zadužena za komunikaciju sa zainteresiranim gospodarskim subjektima za pitanja vezana u svezi sadržaja i oblika ponude, jeIvana Dimnić, referent za pravne poslove i poslove upravljanja ljudskim potencijalima, tel: 020/773–386, e-mail: ivana. dimnic@airport-dubrovnik.hr
5. Rok za dostavu ponuda:
najkasnije do 25.03.2021. u 11:00 sati, do kada ponuda mora biti fizički dostavljena na protokol Zakupodavca, neovisno o načinu dostave iste.
6. U natječajnoj dokumentaciji su navedeni svi uvjeti zakupa, način dostave ponuda kao i sve ostale relevantne informacije za svaki pojedinačni prostor iz toč.1.ove obavijesti. Natječajne dokumentacije se nalaze se na mrežnoj stranici Zračne luke Dubrovnik
Zračna luka Dubrovnik d.o.o.