Vesna Delić-Gozze trebala bi naslijediti Antuna Maračića na čelnom mjestu Umjetničke galerije Dubrovnik.
Naime, na dnevnom redu 30. sjednice Gradskog vijeća, koja se trebala održati u petak, 16. studenog, trebao se naći i prijedlog imenovanja ravnatelja Umjetničke galerije Dubrovnik. Kandidati su dosadašnji ravnatelj Antun Maračić te Vesna Delić-Gozze, ravnateljica Doma Marina Držića, javne ustanove u kulturi koja već godinama tavori priključena na gradski proračun.
Vesnu Delić-Gozze podržava gradonačelnik Andro Vlahušić, koji se transferom u Umjetničku galeriju svojoj stranačkoj kolegici želi zahvaliti na privrženosti. Naime, upravo je Delić-Gozze spominjana kao jedan od Vlahušićevih pučista u pokušaju smjene šefa dubrovačkih HNS-ovaca Antuna Pravedana.
Podsjetimo, sukob ovo dvoje ravnatelja tinja još iz vremena famozne neostvarene ideje o izložbi finskog stakla koju je Delić-Gozze u dogovoru s gradonačelnikom Androm Vlahušićem htjela organizirati u Umjetničkoj galeriji, bez znanja ravnatelja Maračića.
Maračić je pak u istom terminu planirao izložbu američkog fotografa Stevea McCurryja. Namjeru Vesne Delić-Gozze Maračić je na jednom od kolegija kulturnjaka otvoreno nazvao „grubim političkim dekretom“, ističući kako mu se političkim pritiscima oduzima autonomija u provedbi programa.
No, ostavimo osobne razmirice sa strane. Na koji način i s kojim uspjehom Vesna Delić-Gozze upravlja Domom Marina Držića govore financijska izvješća za proteklih nekoliko godina u kojima se vidi da ta ustanova u potpunosti ovisi o pomoći iz Proračuna Grada Dubrovnika. Tako je u 2009. godini u prihodima Doma s čak 93,8% bio zastupljen Proračun Grada Dubrovnika iz kojeg su se dijelile plaće zaposlenih, dok je od vlastite djelatnosti Dom uprihodio svega 29.901 kunu ili 3,49 posto. No, 2009. godinu zanemarimo, jer Delić Gozze vratila se na mjesto ravnateljice tek u posljednjem kvartalu.
Ipak, godinu kasnije ništa se puno nije pronijenilo. Udio Grada u prihodima Doma Marina Držića bio je još veći (97,85%), dok je ustanova iz vlastitih djelatnosti uprihodila 15.096 kuna. U 2011. godini udio Grada u prihodima Doma bio je 96,8%, dok je ta ustanova iz vlastitih djelatnosti uprihodila tek 3,2 posto, odnosno 37.148 kuna, od čega od jedne donacije 15.000 kuna.
Baš zbog takvih nepovoljnih brojki o smislu samostalnog postojanja ove ustanove raspravljalo se i na Gradskom vijeću u travnju ove godine, kada su se gotovo svi vijećnici složili da Dom treba opet pripojiti Dubrovačkim muzejima. Ravnateljica se tada obračunavala i s novinarima, a gradski vijećnik Antun Kisić je tada rekao kako mu se čini kao da Delić-Gozze svoj posao obavlja „preko volje“.
U njenu obranu stao je stranački kolega, gradski vijećnik Nenad Vekarić te nezavisni gradski vijećnik Pero Vićan koji je jedini iskazao stav da je izvješće o radu DMD-a dobro, a nju prozvao jednom od najboljih kulturnih djelatnica u gradu. Inače, blago je reći da se Vićanu ne sviđa trenutni ravnatelj Maračić, a njegova izjava „Ovaj Giacometti nije Giacometti, Maračiću!“ ušla je u anale Gradskog vijeća.
Vesna Delić-Gozze inače je poznata po tome što, u obrani slabih rezultata svoje ustanove, obožava komentirati i kritizirati poslovnu politiku njenih kolega, ravnatelja drugih javnih ustanova u kulturi Grada Dubrovnika, a posebno odnos medija i novinarske struke prema ustanovi na čijem je čelu.
– Novinari, posebno oni koji se bave kulturom, trebali bi analitički pisati o kulturnim događajima, a ne da se sve svodi na izvješća PR-ovaca tamo gdje PR-a u institucijama ima – komentirala je Delić-Gozze.
Usput, zanimljivo je primjetiti kako posljednja objava na internetskim stranicama Doma Marina Držića datira na siječanj 2008. godine, u vrijeme prigodnih događanja povodom velike Držićeve obljetnice.
I za kraj, vrijedi spomenuti kako će postavljanjem Vesne Delić-Gozze na mjesto ravnateljice Vlahušić dosadašnjem ravnatelju Maračiću dati 'košaricu' tri godine prije odlaska u mirovinu.