Aktualno

OTVARANJE NA DUGOM ŠTAPU Franjo, pošto vez?

MARINA FRAPA PASALIC009

Nije dobro spremati ražanj dok je zec u šumi. To bi se moglo primije­niti i na vlasnika ‘Marine Gruž’ točnije tvrtke Laguna trade d.o.o. Franja Paša­lića, koncesionara buduće dubrovačke marine.

Naime, dok se otvaranje Paša­lićeve marine u Dubrovniku ne nazire tako skoro, ponajprije zbog nemoguć­nosti dobivanja uporabne dozvole, koja je glavni preduvjet da se ista ‘stavi u pogon’, na službenoj stranici Marine Frapa objavljena je cijena godišnjeg veza u ovoj još neotvorenoj marini. Riječ je, naime, o cjeniku u kunama istaknutom na internetskoj stranici, a
gdje se, među ostalim cijenama, nalazi i ona za godišnji vez u Marini Dubrov­nik za plovila od 0 do 13,99 metara. Cijene su istaknute u eurima i kunama, i to bruto i neto iznosi.

Godišnji vez
Tako cijena godišnjeg veza za plovila do 14 metara iznosi 7 125 eura bruto (5700 neto), odnosno 52 582,50 kuna bruto (42 066 kuna neto). U tablici su u nastavku istaknute cijene godiš­njeg veza u moru, za različite katego­rije plovila ovisno o dužini, no nije baš jasno odnose li se i one na vezove u
Dubrovniku ili pak u Rogoznici. Ista­knut ćemo ih nekoliko tek informa­tivno. Tako cijena godišnjeg veza u moru za plovila od 3 do 7,99 metara iznosi 22 021,92 kune neto ili 2984 eura neto. Cijena za brodicu dužine 19 – 19,99 metara je 76 870, 08 kuna neto, odnosno 10 416 eura neto. Brodice od 25 – 26,99 metara godišnje će za vez u moru izdvojiti 116 013, 60 kuna neto odnosno 15 720 eura neto. Naravno, u Rogoznici, a tako će vjerujemo biti i u Dubrovniku, postoje i cijene mje­sečnog i dnevnog veza, dok postoje i dodatne usluge koje nisu uklju­čene u cijene veza poput električnog priključka.

Otvaranje za godinu dana?
Ovdje se svakako trebamo podsjetiti na nedavnu odluku Vlade RH kojom je rok izgradnje marine produljen s tri na četiri godine, a na molbu koncesionara, tvrtke Laguna Trade iz Rogoznice. Inače, stari rok za izgradnju istekao je 1. srpnja, ali je molba za produženje na vrijeme podnesena 9. travnja.
Pri tome je Pašalić optužio Grad Dubrovnik za opstrukciju projekta zbog čega, tvrdi vlasnik tvrtke Laguna Trade Franjo Pašalić, ne može dobiti uporabnu dozvolu za rad marine. Konkretno, na način da Grad Dubrov­nik nije izveo rekonstrukciju Lapad­ske obale, odnosno izgradio šetnice s infrastrukturnim priključcima i grad­njom priobalnog područja, o čemu smo pisali u prošlom broju DuLista. Inače, produljenje je traženo za rok od godinu dana jer Pašalić očekuje da će dotad uspjeti ishoditi uporabnu dozvolu. U molbi je istaknuo kako je luka izgrađena te je u fazi priprema za tehnički pregled i izdavanje uporabne dozvole, a uporabna dozvola bi bila izdana u roku utvrđenom Odlukom o koncesiji i Ugovorom o koncesiji da izmjenom prostorno planske doku­mentacije Pašaliću nije onemogućen u pristupu infrastrukturi.

No, iz Grada Dubrovnika u potpuno­sti negiraju stav koncesionara.
— Lapadska obala i njena rekon­strukcija odnosno izgradnja ničim nisu bili uvjetovani u projektu marine Gruž, stoga po našem mišljenju isto ne može biti zapreka za završetak projekta marine Gruž. Smatramo da se zapreka završetku navedenog projekta krije u činjenici da je investitor prilikom grad­nje u potpunosti odstupio od projekta i istom je bilo potrebno raditi izmjenu i dopunu građevinske dozvole, koja je sada u tijeku, i samim time investitor ne može dobiti uporabnu dozvolu dok ne ishodi potrebnu dokumentaciju – uzvratili su iz Grada Dubrovnika na prozivke iz Marine Frapa.

Pročitajte još

STANJE NA IZVORIŠTU JE STABILNO Vodovod šalje dodatne cisterne u Zaton, Vrbicu i Štikovicu

Dulist

SIGURNOST U PROMETU I PLAVI TAKSI APELIRAJU ‘Ako piješ ne vozi, samo nazovi’

Dulist

I danas stižu cisterne, neugodni mirisi i dalje u dijelu vodoopskrbne mreže

Dulist