Aktualno

HOTELI KOLOČEP RASPISUJU NATJEČAJ Zakup poslovnog prostora za ugostiteljsku djelatnost

kalamota kolocep002

Na temelju odluke Uprave od 3. siječnja 2018. godine te odredbe članka 12.1. Statuta, trgovačko društvo Hoteli Koločep d.d., Koločep, Donje Čelo 45, OIB 30328587951 (dalje u tekstu: Hoteli Koločep ili zakupodavac) raspisuje:

N A T J E Č A J

za davanje u zakup poslovnog prostora za obavljanje ugostiteljske djelatnosti koji u naravi predstavlja restoran „Villa Ruža“

1. Predmet ovog natječaja je davanje u zakup poslovnog prostora za obavljanje ugostiteljske djelatnosti u sklopu izdvojenog prostora u vlasništvu Hotela Koločep, Koločep, Donje Čelo 45, podnošenjem pisanih ponuda u zatvorenim omotnicama, na adresu Karisma Hotels Adriatic d.o.o., Zagreb, Ulica grada Vukovara 269F, na ruke gospodina Marinka Benića.
Poslovni prostor u kojem bi se obavljala ugostiteljska djelatnost sastoji se od:
– kuhinje, šanka i prostora oko šanka, otvorenog i zatvorenog dijela restorana te skladišnog prostora.
Ukupna površina objekta i pripadajućeg zemljišta koji se daje u zakup iznosi 3.730 m².
2. Zakupnik će imati mogućnost korištenja ulaznog prostora, prostora za goste, garderobe, sanitarnih čvorova i spremišta za piće.
3. Početna mjesečna zakupnina iznosi 25.000 kn (bez PDV-a).
4. Zakupnik je dužan plaćati zakupninu i sve režijske troškove prostora, troškova redovitog održavanja prostora, troškova osiguranja prostora i osoba na temelju ispostavljenog računa Hotela Koločep.
5. Zakupnik je dužan zakupninu plaćati mjesečno unaprijed i to najkasnije do desetog dana u mjesecu za tekući mjesec po ispostavljenim računima od strane zakupodavca.
6. U natječaju mogu sudjelovati fizičke osobe – obrtnici, te pravne osobe registrirane u Republici Hrvatskoj, odnosno podružnice strane pravne osobe sa podružnicom u Republici Hrvatskoj, a koje ispunjavanju propisane uvjete natječaja.
7. Neće se razmatrati ponude:
– fizičkih i pravnih osoba i s njima povezanih osoba (bračni i izvanbračni drugovi, srodnici po krvi u uspravnoj lozi, braća i sestre te posvojitelj, odnosno posvojenik) koje su po bilo kojoj osnovi dužnici Hotela Koločep d.d. zbog neispunjenih dospjelih obveza starijih od tri mjeseca;
– fizičkih i pravnih osoba čija su dugovanja prema Hoteli Koločep d.d. ostala nenaplaćena radi zastare;
– fizičkih i pravnih osoba koje su dužnici po osnovi javnih davanja o kojima službenu evidenciju vodi Ministarstvo financija – Porezna uprava;
– pravnih osoba koje nisu solventne, ili je nad njima pokrenut stečajni postupak, ili je pokrenut predstečajni postupak, te
– ponude koje su podnesene izvan roka određenog ovim natječajem, odnosno nisu potpune ili ne ispunjavaju neke od uvjeta ovog natječaja.
8. Za sudjelovanje u natječaju potrebno je položiti jamčevinu u iznosu od 300.000,00 HRK na račun Hotela Koločep, IBAN HR522402006-1100809218 kod Erste banka d.d., s opisom plaćanja “jamčevina za poslovni prostor „Vila Ruža“ , a kao poziv na broj plaćanja navodi se za fizičke osobe ime, a za pravne osobe OIB, ili dostaviti garanciju Banke za ozbiljnost ponude na iznos od 300.000,00 HRK.
9. Ponuda za sudjelovanje u natječaju mora sadržavati:
– oznaku poslovnog prostora za koji se natječe;
– ime i prezime natjecatelja, njegovo prebivalište, OIB (za fizičke osobe), odnosno naziv tvrtke sa adresom sjedišta, OIB (za pravne osobe) i broj telefona radi kontakta;
– presliku osobne iskaznice za natjecatelja fizičku osobu – obrtnika;
– izvornik ili ovjerenu presliku izvatka iz obrtnog registra, ne starijeg od mjesec dana od datuma izdavanja, iz kojeg mora biti vidljivo da je natjecatelj registriran za djelatnost koja je oglašena (za fizičku osobu-obrtnika);
– izvornik ili ovjerenu presliku izvatka iz sudskog registra ne starijeg od mjesec dana od datuma izdavanja iz kojega mora biti vidljivo da je društvo registrirano za djelatnost koja je oglašena (za pravnu osobu);
– ponuđeni iznos mjesečne zakupnine veći od oglašenog u natječaju;
– specifikaciju djelatnosti za koju se podnosi ponuda;
– izvornik ili ovjerenu presliku potvrde o stanju poreznog duga natjecatelja što ju je izdala nadležna Porezna uprava Ministarstva financija, ne stariju od 30 dana;
– izvornik ili ovjerenu presliku BON-a 1, BON-2 i SOL-a 2, podaci o solventnosti ne stariji od 30 dana od dana izdavanja;
– dokaz o izvršenoj uplati jamčevine.
10. Pisane ponude na ovaj natječaj se dostavljaju u zatvorenoj omotnici sa svim prilozima (izvornicima ili ovjerenim preslikama) koje ponuda mora sadržavati. Sve dostavljene potvrde uvjerenja, izvatci iz prethodnog stavka ne smiju biti stariji od 30 dana, ukoliko nije drugačije određeno.
11. Pisane ponude na ovaj natječaj dostavljaju se u zatvorenoj omotnici s naznakom: “ NATJEČAJ ZA DAVANJE U ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA – NE OTVARATI“ s preporučenom pošiljkom ili neposredno na adresu Karisma Hotels Adriatic d.o.o., Zagreb, Ulica grada Vukovara 269f, na ruke gospodin Marinko Benić.
12. Rok za podnošenje pisanih ponuda je 15 dana od dana objave ovog oglasa u javnim glasilima.
13. Ponude će se javno otvarati u prostorijama Karisme Hotels Adriatic, Ulica grada Vukovara 269F, 2. kat, u Zagrebu, 30.01.2018. godine u 12:00 sati.
14. Otvaranju ponuda mogu pristupiti natjecatelji, odnosno njihovi ovlašteni predstavnici uz predočenje valjane punomoći.
15. Hoteli Koločep d.d. zadržava pravo ne prihvatiti niti jednu pristiglu ponudu, ili odustati od natječaja bez navođenja posebnog razloga.
16. Najpovoljnija ponuda je ona ponuda koja uz ispunjavanje uvjeta ovog natječaja sadrži i najviši ponuđeni iznos mjesečne zakupnine.
17. Ako dva ili više natjecatelja ponude za isti poslovni prostor, isti iznos mjesečne zakupnine, a ispunjavaju uvjete ovog natječaja, isti će se pozvati da u roku od 24 sata od dana obavještavanja o navedenome, ponude pisanim putem u zatvorenoj omotnici novi iznos mjesečne zakupnine.
18. Nakon odabira natjecatelja s najpovoljnijom ponudom iznosa zakupnine i sklapanja ugovora o zakupu poslovnog prostora sa njime, uplaćena jamčevina uračunavat će se u zakupninu, a ostalim natjecateljima uplaćena jamčevina se vraća u roku 30 dana od dana konačnosti odluke o izboru najpovoljnijeg natjecatelja. Uplaćena jamčevina se ne vraća najpovoljnijem natjecatelju ako odustane od ponude, odnosno od sklapanja ugovora o zakupu.
19. Odluku o izboru najpovoljnijeg natjecatelja donosi Uprava društva Hoteli Koločep d.d..
Na odluku se može izjaviti prigovor u roku od 8 dana od dana dostave odluke o izboru najpovoljnijeg natjecatelja.
Odluka o izboru najpovoljnijeg natjecatelja konačna je roku od 8 dana od dana donošenja, ukoliko na istu nije izjavljen prigovor.
20. Natjecatelj čija je ponuda prihvaćena kao najpovoljnija, dužan je u roku od 15 dana od dana od konačnosti odluke o izboru najpovoljnijeg natjecatelja, sklopiti ugovor o zakupu i preuzeti poslovni prostor, te kao sredstvo osiguranja plaćanja zakupnine uplatiti iznos koji predstavlja šestomjesečnu ugovorenu zakupninu.
21. Pregled poslovnog prostora moguće je obaviti uz prethodni dogovor na broj telefona 099 658 5428 sa predstavnikom Hotela Koločep gospodinom Maro Kulaš.
22. U prostoru se može odvijati isključivo ugostiteljska djelatnost u skladu s Zakonu o ugostiteljskoj djelatnosti (Narodne novine 85/15 i 121/16) i ugovorom o zakupu.
23. Obavljanje djelatnosti mora biti u cijelosti u skladu s konceptom rada (uključujući program, događanja, glazbeni stil i sl. ) Hotela Koločep , te pravilima dobrog ponašanja.
24. Nije moguća samostalna organizacija bilo kakvih dodatnih događanja bez prethodne posebne pisane suglasnosti Hotela Koločep.
25. Zakupnik je dužan otkupiti sitni inventar zakupodavca koji se nalazi u predmetu zakupa.
26. Zakupnik je također dužan preuzeti ispunjavanje obveza koje zakupodavac ima prema trećim osobama s osnove ugovorenih aranžmana za sezonu 2018. (vjenčanja i dr.)
27. Ostale obveze bit će definirane ugovorom.
28. Zakupnik ne smije obavljati preinake u prostoru, niti davati prostor u podzakup.
29. Vizualno uređenje i opremanje prostora ne smije uključivati isticanje komercijalnih brandova dobavljača zakupnika (uključujući suncobrane, stolnjake, hladnjake i sl.).
30. Poslovni prostor se daje u zakup na određeno vrijeme od 5 (pet) godina, od dana stupanja u posjed zakupnika.
31. Ugovor o zakupu sklapa se s najpovoljnijim natjecateljem u roku od 15 dana od dana konačnosti Odluke o izboru najpovoljnijeg natjecatelja.
32. Ugovor o zakupu sklapa se kao ovršna isprava i potvrđuje (solemnizira) se kod javnog bilježnika na trošak zakupnika.

Pročitajte još

STANJE NA IZVORIŠTU JE STABILNO Vodovod šalje dodatne cisterne u Zaton, Vrbicu i Štikovicu

Dulist

SIGURNOST U PROMETU I PLAVI TAKSI APELIRAJU ‘Ako piješ ne vozi, samo nazovi’

Dulist

I danas stižu cisterne, neugodni mirisi i dalje u dijelu vodoopskrbne mreže

Dulist