Natječaji

HAZU Javni natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora u nekretnini

Broj: 10-72-25/3-2023.                                                                                                              Zagreb, 3. ožujka 2023.

Na temelju članka 56. Statuta Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti i članka 37. Pravilnika o upravljanju i raspolaganju imovinom HAZU, Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti raspisuje

JAVNI NATJEČAJ
ZA DAVANJE U ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA U NEKRETNINI U
VLASNIŠTVU HRVATSKE AKADEMIJE ZNANOSTI I UMJETNOSTI

I.
Predmet javnog natječaja jest zakup dijela poslovnog prostora u vlasništvu Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti koji se nalazi u suterenu zgrade Pojate u Arboretumu Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u Trstenom, Zaton Veliki (Arboretum Trsteno), koji se daje isključivo u poslovnu svrhu, za obavljanje:

1. ugostiteljske djelatnost koja uključuje pripremu i usluživanje pića i hrane odnosno djelatnost Caffe bara
i
2. djelatnosti prodaje robe – suvenira

Zakup dijela poslovnog prostora daje se bez prava davanja poslovnog prostora u podzakup prikupljanjem zatvorenih pisanih ponuda.

Nekretnina u kojoj se nalazi predmetni poslovni prostor je evidentirana u katastarskom operatu kao dio k.č. 202 k.o. TRSTENO, a u zemljišnoj knjizi upisana je u z.k.ul. 521, k.o. Trsteno. Poslovni prostor koji se daje u zakup čini 140,90 m² te obuhvaća: suvenirnicu (8,40 m2), prostor šanka (6,80 m2), sanitarije i sprema (34,20 m2) i vanjski prostor (terasa) (91,50 m2).

Poslovni prostor opremljen je za ugostiteljsku djelatnost. Oprema je u vlasništvu Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, a zakupniku će se dati na uporabu bez naknade uz obvezu redovitog održavanja i nadoknade štete u slučaju oštećenja ili uništenja. Popis i stanje opreme zapisnički će se utvrditi prije početka zakupa odnosno preuzimanja prostora.

Poslovni prostor opremljen je priključkom za električnu energiju, vodu i Internet.

Obvezno radno vrijeme Caffe bara je isto kao i djelatno radno vrijeme Arboretuma HAZU i to:
1. travanj – 31. listopad 2023. = 08:00-19:00 sati

uz mogućnost prilagođavanja radnog vremena Caffe bara radi organiziranih radionica, edukacija i predavanja u edukacijskog dvorani.

Poslovni prostor daje se u zakup u viđenom stanju. Prije podnošenja ponude preporuča se napraviti izvid prostora.

II.
Ugovor o zakupu zaključuje se na određeno vrijeme od 5 (pet) godina i to isključivo u razdoblju od 1. travnja – 31. listopada, počevši od obostranog potpisivanja Ugovora o zakupu poslovnog prostora. Početni iznos (minimalna cijena) mjesečne zakupnine iznosi 1.350,00 Eura bez PDV-a. Zakupninu, u punom iznosu, Zakupnik će plaćati za razdoblje od 1. travnja do 31. listopada dok će za razdoblje kada ne obavlja djelatnosti, od 1. studenoga do 31. ožujka, plaćati paušalni iznos u iznosu od 10% od ugovorenog iznosa zakupnine za mjesece u kojima obavlja djelatnost.
Kriterij odabira najpovoljnije ponude jest, uz ispunjenje natječajnih uvjeta, i najviša ponuđena zakupnina te ponuđeno zadovoljavajuće osiguranje naplate.
Zakupnik snosi troškove javnih davanja i komunalija vezanih uz predmet zakupa razmjerno mjesecima obavljanja djelatnosti. Zakupnik je dužan zakupninu plaćati mjesečno unaprijed, i to najkasnije do desetog dana u mjesecu.
Zakupnik će obavljati komisionu prodaju suvenira, u mjesecima u kojima obavlja djelatnost sukladno čl. 1. ovog Javnog natječaja, temeljem posebno sklopljenog Ugovora.

III.
Zakupnik je dužan poslovni prostor urediti i privesti ugovorenoj djelatnosti o vlastitom trošku, uz poštivanje odgovarajućih pozitivnih propisa. Zakupnik je dužan održavati i čistiti predmetni poslovni prostor o svom trošku.
Zakupnik ne može obavljati preinake poslovnoga prostora bez prethodne pisane suglasnosti Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, a ako suglasnost dobije Zakupnik se obvezuje: sam snositi troškove preinaka, odreći se bilo kakvih namirenja tih troškova od Akademije i preuzeti obvezu nadoknade štete koju tim preinakama prouzroči Zakupodavcu ili trećim osobama. Uložena sredstva, to jest vrijednost odobrenih radova koje Zakupnik izvede u poslovnom prostoru, a koji ostaju trajno ugrađeni u poslovnom prostoru, ne vraćaju se Zakupniku.
Zakupnik je obvezan ishoditi policu osiguranja za slučaj ozljede na radu djelatnika Caffe bara i gostiju.

IV.
Pravo sudjelovanja na javnom natječaju imaju pravne i fizičke osobe koje ispunjavaju propisane uvjete javnog natječaja i koje su registrirane za obavljanje djelatnosti za čije obavljanje se poslovni prostor daje u zakup.

Na natječaju ne može sudjelovati fizička ili pravna osoba koja ima evidentirana dugovanja po osnovi javnih davanja o kojima evidenciju vodi Porezna uprava.

V.
Javni natječaj provodi se prikupljanjem pisanih ponuda.
Pisane ponude dostavljaju se u roku od 15 (petnaest) dana od dana objave javnog natječaja u javnim glasilima i na mrežnoj stranici www.hazu.hr, putem pošte u zatvorenoj omotnici uz naznaku “NE OTVARAJ – JAVNI NATJEČAJ ZA ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA U ARBORETUMU HAZU U TRSTENOM”, na adresu: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti, Strossmayerov trg 14, 10 000 Zagreb, ili osobno u Urudžbeni zapisnik HAZU, Strossmayerov trg 14, Zagreb (u uredovno radno vrijeme od 8 do 16 sati).
Ponuda mora biti potpisana. Na omotnici mora biti naznačeno ime i adresa ponuditelja.
Podnesena ponuda mora zadovoljiti sve uvjete iz javnog natječaja, jer će u protivnom biti ocijenjena kao nepotpuna i/ili nevaljana.

Pisana ponuda obvezno sadrži:
1. Ime i prezime, odnosno tvrtku ponuditelja s naznakom prebivališta, odnosno sjedišta;
2. Ponuđeni iznos zakupnine i izjava o obvezi podmirenja javnih davanja i troškova komunalija;
3. Izvornik izvatka iz sudskog, obrtnog ili drugog odgovarajućeg registra koji se vodi u državi članici ponuditeljeva poslovnog nastana (za pravne osobe);
4. Dokaz o državljanstvu (preslika osobne iskaznice za fizičke osobe);
5. Izvornik dokaza o uplaćenoj jamčevini (virmanski nalog ili potvrda banke o provedenoj transakciji), odnosno suglasnost/odobrenje nadležnog državnog tijela (Ministarstva državne imovine RH) za sudjelovanje u javnom natječaju;
6. Izvornik potvrde Porezne uprave da ponuditelj nema dospjelih poreznih obveza i obveza za MIO ili potvrda ponuditelja iz države nastana gospodarskog subjekta ako nema poslovni nastan u RH. Potvrda ne smije biti starija od 30 dana računajući od dana objave javnog natječaja (za pravne osobe);
7. Podatak o broju računa na koji će Hrvatska akademija izvršiti povrat jamčevine ponuditelju čija ponuda nije prihvaćena;
8. Bonitetne informacije dostavom obrasca BON PLUS za posljednje 3 (tri) godine ili odgovarajućeg financijskog dokumenta istog sadržaja koji je propisan u zemlji sjedišta gospodarskog subjekta ovjerenog od nadležne institucije koja izdaje taj dokument (za pravne osobe);
9. Izjavu ponuditelja da ima iskustvo u obavljanju ugostiteljske djelatnosti i navod o prethodnom iskustvu u obavljanju ugostiteljske djelatnosti te kratak opis djelatnosti i načina na koji ih želi obavljati (vrste usluga, radno vrijeme, broj zaposlenik i sl.);
10. Prijedlog osiguranja koje nudi za ispunjenje drugih obveza zakupnika iz ugovora ili u vezi s njim;
11. Presliku Obavijesti o razvrstavanju poslovnog subjekta prema NKD-u izdanu od Državnog zavoda za statistiku sukladno odluci kojom se propisuje nacionalna klasifikacija djelatnosti, ako je natjecatelj pravna osoba.

VI.

Jamčevina za sudjelovanje u javnom natječaju utvrđuje se u iznosu od 2.000,00 EUR te se uplaćuje na IBAN državnog proračuna broj: HR12 1001 0051 8630 0016 0, model za uplatu: HR64, poziv na broj uplate 9725-21828-OIB.
Jamčevinu će zakupodavac vratiti najpovoljnijem ponuditelju u roku od 8 (osam) dana od sklapanja ugovora o zakupu.
Ostalim ponuditeljima iznos uplaćene jamčevine vratit će se u roku od 8 (osam) dana od dana donošenja odluke o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja.

VII.

Ponuditeljima čije su ponude utvrđene kao nepotpune ili nevaljane vratit će se uplaćena jamčevina u roku od 8 dana od dana donošenja odluke o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja.
Ponuditeljima koji odustanu od ponude prije donošenja navedene odluke uplaćena jamčevina bit će vraćena u roku od 8 dana od dana dostave ili zaprimanja izjave o odustajanju od ponude.

VIII.

Ugovor o zakupu poslovnog prostora solemnizirat će se kod javnog bilježnika na teret zakupnika, tako da predstavlja ovršnu ispravu radi ostvarenja neposredne prisilne naplate dospjele na naplatu tražbine od strane zakupodavca i njegova iseljenja iz predmeta zakupa, ako se ostvare za to propisane ili ugovorene pretpostavke.

IX.

Hrvatska akademija zadržava pravo ne odabrati najpovoljnijeg ponuditelja i poništiti javni natječaj, bez obveze da sudionicima navodi razlog poništenja natječaja ili neodabira najpovoljnijeg ponuditelja, kao i pravo poništiti odluku o prihvatu najpovoljnije ponude prije sklapanja ugovora.

X.

Razgledavanje poslovnog prostora i tehnički upiti o predmetu zakupa iz točke 1. ovog javnog natječaja mogući su prema prethodnom dogovoru sa upraviteljem Arboretuma HAZU u Trstenom (gospodin dr. sc. Ivan Šimić, 098/880-948).

HRVATSKA AKADEMIJA ZNANOSTI I UMJETNOSTI

Pročitajte još

ČISTOĆA d.o.o. Oglas o prodaji neispravnih i odjavljenih vozila

Dulist

JAVNI POZIV za dodjelu potpora stanovnicima povijesne jezgre Grada Dubrovnika za očuvanje i obnovu tradicionalne stolarije za 2024. godinu

Dulist

JAVNI NATJEČAJ za radno mjesto Turistički informator II

Dulist