Aktualno

Poduzetnici, u kojoj se zoni reklamirate?

grad dubrovnik logo

Grad Dubrovnik je donio pravilnik o reklamiranju kojim su utvrđene zone na području Grada Dubrovnika na kojima se mogu postavljati reklamne poruke.

Također su navedene vrste i način kao i lokacije njihovih postavljanja i isticanja kao i kriteriji za određivanje naknade.

Pravilnikom su utvrđene četiri zone u kojima se mogu postavljati i isticati reklamne poruke.

Prva zona obuhvaća Povijesnu jezgru Grada Dubrovnika i njezinu neposrednu okolinu, gradski predjel Svetoga Jakova i povijesnu cjelinu gradskoga predjela Giman, koji imaju svojstvo kulturnoga dobra, a čije su zone zaštite (A, B i C) utvrđene Rješenjem Ministarstva kulture, Uprave za zaštitu kulturne baštine.

Druga je zona kontaktna zona Povijesne jezgre, a obuhvaća područje Pila i Ploča, bez područja koja spadaju u prvu zonu.

Treća je zona naselje Dubrovnik, a obuhvaća područje od Orsule do Kantafiga, bez područja prve dvije zone.

Četvrta zona obuhvaća šire područje Grada Dubrovnika. Njezine granice idu vanjskim kopnenim granicama rubnih katastarskih općina i granicom na moru.

Svi vlasnici reklamnih poruka na području Grada Dubrovnika dužni su za postavljanje i isticanje reklamnih poruka podnijeti zahtjev za izdavanje rješenja Upravnom odjelu za komunalne djelatnosti i mjesnu samoupravu Grada Dubrovnika, Ćira Carića 3.

Na internetskim stranicama Grada Dubrovnika za preuzimanje je dostupna tablica naknada u kojoj je utvrđena visina naknade po vrstama reklamnih poruka i po zonama, za reklamne poruke na javnim površinama u vlasništvu Grada Dubrovnika.

Pravilnikom je također utvrđeno kako visina naknade za reklamne poruke na nekretninama u vlasništvu drugih pravnih i fizičkih osoba iznosi 30% od iznosa naknada utvrđenih u Tabeli naknada.

Tabela naknada možete pogledati u prilogu.

Pročitajte još

OD SRIJEDE NA KIOSCIMA Čeka vas novi broj DuLista!

Dulist

Tko u iduća tri dana neće imati struje?

Dulist

KATASTROFE, TERORIZAM, RAT MUP planira nabavu 282 tisuća gas maski

Dulist