Zanimljivosti

NOVI IDENTITET PARKOVA Pogledajte kako izgleda logo Mljeta!

Logo Parkovi Hrvatske

Ministar zaštite okoliša i prirode Mihael Zmajlović predstavio je zajednički vizualni identitet osam nacionalnih parkova i 11 parkova prorode Hrvatske, a sve pod zajedničkim imenom ‘Parkovi Hrvatske’. Među njima je i naš NP Mljet.

Očuvana priroda i bioraznolikost zasigurno su naš ogroman potencijal. Na to bogatstvo imamo pravo biti ponosni i imamo pravo i obavezu raditi na tome da se Hrvatsku vidi kao ekološki vrt Europe. Istovremeno imamo i obavezu pretvoriti taj potencijal u gospodarski rast i razvoj. I to takav koji je dugoročno održiv i prijateljski prema prirodi. U protekle dvije godine uložili smo preko 115 milijuna kuna u zaštićena područja. Ove i sljedeće u pripremi su projekti vrijedni 120 milijuna, a do kraja 2020. iz strukturnih fondova povući ćemo ostatak do 800 milijuna kuna. Dio sustavnog plana razvoja je i stvaranje jakog brenda „Parkovi Hrvatske“ koji će uz ova silna ulaganja obaviti ključnu ulogu u promociji – rekao je minister.

Osnova za ovaj projekt je Zakon o zaštiti prirode koji je uveo značajna poboljšanja u sustavu upravljanja parkovima s mjerama za kreiranje i provođenje jedinstvene politike upravljanja zaštićenim područjima na nacionalnoj razini. Jedna od mjera u Zakonu je i stvaranje zajedničkog vizualnog identiteta zaštite prirode i samih parkova.

Grupni vizualni identitet je osmišljen tako da svaki pojedinačni identitet funkcionira zasebno, ali su svi izvedeni istim grafičkim jezikom i proizlaze iz krovnog znaka zaštite prirode.

Znakovi parkova figurativni su motivi koji predstavljaju najprepoznatljivije elemente pojedinog parka. Primjerice lički medvjed kao simbol Plitvičkih jezera, slapovi Krke, vuk Velebita, orao štekavac Kopačkog rita.

Osmišljavanje grupnog vizualnog identiteta tako da svaki pojedinačni znak funkcionira zasebno, ali su svi izvedeni istim grafičkim jezikom, pokazalo se uspješnom praksom u mnogim zemljama.

Banner 300x250 DU 1

Kako bi se dodatno osnažio jedinstveni sustav upravljanja zaštićenim područjima, u sklopu novog vizualnog identiteta razvijen je i jedinstveni sustav signalizacije i interpretacije na otvorenom koji će posjetiteljima omogućiti bolje snalaženje i upoznavanje sa znamenitostima parkova.

Ulaganja u infrastrukturu uključuju poučne staze, ali i objekte poput informacijsko-edukacijskih centara te centara za prihvat i smještaj posjetitelja u znanstvene i edukativne svrhe.

Projekt će se zaokružiti i izradom jedinstvene internetske stranice „Parkovi Hrvatske“, mobilne aplikacije „Parkovi Hrvatske“, te uvođenjem on-line prodaje ulaznica i prodaje suvenira putem internetske trgovine.

Jedinstveni brend stvorit će sinergiju kod promocije što će rezultirati neusporedivo većom prepoznatljivošću zaštićenih područja u Hrvatskoj.

 

Pročitajte još

Vedran Mezei o pričama iz života staroga Dubrovnika

Dulist

(FOTO) RADIONICA ZA KONAVOSKE VRTIĆANE Što je to muzej?

Dulist

NA DANAŠNJI DAN 1927. Umro filolog Đuro Korbler

Dulist