Grad

Miro Drašković: ‘Želimo učiniti dugogodišnju ljubavnu priču Britanaca i Dubrovnika još snažnijom’

blank

U organizaciji predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Londonu i Turističke zajednice Grada Dubrovnika, održana je jedinstvena sportsko-turistička promocija Hrvatske i Dubrovnika u Veleposlanstvu Republike Hrvatske u Londonu.

Promidžbenom događanju u ozračju Svjetskog nogometnog prvenstva nazočilo je preko 20 istaknutih urednika, novinara i TV voditelja koji su entuzijastično podržali nastup Hrvatske nogometne reprezentacije u polufinalu kao i destinacijske potencijale Hrvatske i grada Dubrovnika, vodeće igrače na turističkom britanskom terenu s predznakom rasta u nadolazećem razdoblju.

Slijedom prigodnih uvodnih govora Veleposlanika Republike Hrvatske u Velikoj Britaniji, NJ.E., Igora Pokaza, Direktorice predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Londonu, Darije Reić, Direktora Turističke zajednice grada Dubrovnika, Mira Draškovića i zamjenice gradonačelnika Grada Dubrovnika, Jelke Tepšić, istaknuti su turistički aduti Grada Dubrovnika koji prepoznatljivošću diktira igru na kompetitivnom UK tržištu i doprinosi dinamičnijem pozicioniranju Hrvatske na britanskom Otoku. Događanje su dodatno uveličali i predstavnici Zračne luke Dubrovnik.

Darija Reić je dodatno naglasila važnost kontinuiranog rasta pojavnosti Hrvatske u britanskoj javnosti, a potvrda vodećeg turističkog plasmana destinacije odražava se i odličnim medijskim odazivom TV voditelja Sky News i BBC-a, urednika i novinara najčitanijeg Daily Maila, prestižnog Timesa, Guardiana, Condé Nast Travellera, Independenta i mnogih drugih koji obaraju rekorde čitanosti i preko Atlantika:

‘Tradicionalno godišnje medijsko okupljanje u Londonu i ove je godine privuklo najveća imena, iz čega je vidljiv snažan interes britanskih medija za naše destinacije i njihova podrška našim naporima pri pozicioniranju hrvatskog turizma na međunarodnom turističkom tržištu i imidžu Hrvatske kao top turističke destinacije’

Miro Drašković, Direktor Turističke zajednice grada Dubrovnika, istaknuo je vrijednost događanja u predstavljanju jedinstvenog sadržaja i kvalitete bisera Jadrana, koji je spreman poentirati u novoj turističkoj godini i potvrditi poziciju hrvatskog lidera na britanskom emitivnom tržištu: ‘Za Turističku zajednicu grada Dubrovnika božićni domjenak u Veleposlanstvu RH u Londonu je vrijedna prilika predstaviti se britanskom tržištu, najvažnijem i tradicionalno najvećem tržištu za grad Dubrovnik. Temeljem ovogodišnjeg turističkog prometa koji je dosegao 80 % rekordne 2019., iduće godine očekujemo još veći iskorak, potpuni povratak britanaca i sezonu u punom profilu tijekom čitave godine. Nadprosječni turistički pokazatelji su nam i dodatan poticaj za značajna ulaganja u novinare s ciljem dodatnog rasta medijske percepcije Dubrovnika u UK te time učiniti dugogodišnju ljubavnu priču Britanaca i Dubrovnika još snažnijom, a prisutnost Dubrovnika na britanskom tržištu još većom.’

Nakon uvodnog dijela svečanosti i utakmice Hrvatske nogomentne reprezentacije na Svjetskom nogometnom prvenstvu, upriličeno je nagradno izvlačenje u kojoj je četiri noćenja u Hotelu Dubrovnik Palace u organizaciji TZ grada Dubrovnika i Jadranskih luksuznih hotela, osvojio Jonathan Samuels, voditelj i novinar televizije Sky News, medija koji se ističe više milijunskim gledateljstvom širom svijeta.

Pored upoznavanja uzvanika s Hrvatskom turističkom ponudom u prigodnom sportskom ambijentu dodatno uveličanom motivima Republike Hrvatske, događanje je dodatno uvjerilo uzvanike u kvalitetu i autentičnost eno-gastro ponude uz hrvatske specijalitete i vina južne Dalmacije te zvukove hrvatskih skladbi čime su dodatno okrunjeni turistički i sportski uspjesi.

Pročitajte još

FRANKOVIĆ ČESTITAO ANTI KOLUNĐIJI ‘Svima pokazuješ da se upornošću može nadvladati svaka životna prepreka’

Dulist

NATJEČAJ ZA RAVNATELJA LAPADSKE ŠKOLE Stigle prijave nekoliko kandidata, Soko neće po novi mandat

Dulist

DVIJE TITULE Dubrovnik najpametniji i najbolji grad za život u Hrvatskoj

Dulist