Grad

Miro Drašković: ‘Želimo učiniti dugogodišnju ljubavnu priču Britanaca i Dubrovnika još snažnijom’

Miro Drašković: 'Želimo učiniti dugogodišnju ljubavnu priču Britanaca i Dubrovnika još snažnijom'

U organizaciji predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Londonu i Turističke zajednice Grada Dubrovnika, održana je jedinstvena sportsko-turistička promocija Hrvatske i Dubrovnika u Veleposlanstvu Republike Hrvatske u Londonu.

Promidžbenom događanju u ozračju Svjetskog nogometnog prvenstva nazočilo je preko 20 istaknutih urednika, novinara i TV voditelja koji su entuzijastično podržali nastup Hrvatske nogometne reprezentacije u polufinalu kao i destinacijske potencijale Hrvatske i grada Dubrovnika, vodeće igrače na turističkom britanskom terenu s predznakom rasta u nadolazećem razdoblju.

Slijedom prigodnih uvodnih govora Veleposlanika Republike Hrvatske u Velikoj Britaniji, NJ.E., Igora Pokaza, Direktorice predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Londonu, Darije Reić, Direktora Turističke zajednice grada Dubrovnika, Mira Draškovića i zamjenice gradonačelnika Grada Dubrovnika, Jelke Tepšić, istaknuti su turistički aduti Grada Dubrovnika koji prepoznatljivošću diktira igru na kompetitivnom UK tržištu i doprinosi dinamičnijem pozicioniranju Hrvatske na britanskom Otoku. Događanje su dodatno uveličali i predstavnici Zračne luke Dubrovnik.

Darija Reić je dodatno naglasila važnost kontinuiranog rasta pojavnosti Hrvatske u britanskoj javnosti, a potvrda vodećeg turističkog plasmana destinacije odražava se i odličnim medijskim odazivom TV voditelja Sky News i BBC-a, urednika i novinara najčitanijeg Daily Maila, prestižnog Timesa, Guardiana, Condé Nast Travellera, Independenta i mnogih drugih koji obaraju rekorde čitanosti i preko Atlantika:

‘Tradicionalno godišnje medijsko okupljanje u Londonu i ove je godine privuklo najveća imena, iz čega je vidljiv snažan interes britanskih medija za naše destinacije i njihova podrška našim naporima pri pozicioniranju hrvatskog turizma na međunarodnom turističkom tržištu i imidžu Hrvatske kao top turističke destinacije’

Miro Drašković, Direktor Turističke zajednice grada Dubrovnika, istaknuo je vrijednost događanja u predstavljanju jedinstvenog sadržaja i kvalitete bisera Jadrana, koji je spreman poentirati u novoj turističkoj godini i potvrditi poziciju hrvatskog lidera na britanskom emitivnom tržištu: ‘Za Turističku zajednicu grada Dubrovnika božićni domjenak u Veleposlanstvu RH u Londonu je vrijedna prilika predstaviti se britanskom tržištu, najvažnijem i tradicionalno najvećem tržištu za grad Dubrovnik. Temeljem ovogodišnjeg turističkog prometa koji je dosegao 80 % rekordne 2019., iduće godine očekujemo još veći iskorak, potpuni povratak britanaca i sezonu u punom profilu tijekom čitave godine. Nadprosječni turistički pokazatelji su nam i dodatan poticaj za značajna ulaganja u novinare s ciljem dodatnog rasta medijske percepcije Dubrovnika u UK te time učiniti dugogodišnju ljubavnu priču Britanaca i Dubrovnika još snažnijom, a prisutnost Dubrovnika na britanskom tržištu još većom.’

Nakon uvodnog dijela svečanosti i utakmice Hrvatske nogomentne reprezentacije na Svjetskom nogometnom prvenstvu, upriličeno je nagradno izvlačenje u kojoj je četiri noćenja u Hotelu Dubrovnik Palace u organizaciji TZ grada Dubrovnika i Jadranskih luksuznih hotela, osvojio Jonathan Samuels, voditelj i novinar televizije Sky News, medija koji se ističe više milijunskim gledateljstvom širom svijeta.

Pored upoznavanja uzvanika s Hrvatskom turističkom ponudom u prigodnom sportskom ambijentu dodatno uveličanom motivima Republike Hrvatske, događanje je dodatno uvjerilo uzvanike u kvalitetu i autentičnost eno-gastro ponude uz hrvatske specijalitete i vina južne Dalmacije te zvukove hrvatskih skladbi čime su dodatno okrunjeni turistički i sportski uspjesi.

Pročitajte još

POJAČANJE U LIBERTASU Stigao novi autobus

Dulist

PO MJERI GRAĐANA Tjedni pregled gradskih projekata

Dulist

OD OVOG VIKENDA Libertas ‘pojačava’ šesticu i četvrticu

Dulist