Zanimljivosti

Dubrovački studenti izradili najbolji plan promotivne kampanje

ekonomija natjecanje02

Studenti Odjela za ekonomiju i poslovnu ekonomiju Katarina Pavlović, Martina Saulović, Anita Brailoi Saša Škrabićosvojili su prvo mjesto na CaseStudyCompetition 2014. – najvećemu studentskom natjecanju u Republici Hrvatskoj.

U ovogodišnjem natjecanju, koje je ove godine imalo i regionalni karakter – prošireno je na Sloveniju, Crnu Goru, Bosnu i Hercegovinu i Srbiju, prijavljeno je bilo čak 800 timova, njih 119 ušlo je u finale, a na kraju je odabrano 49 najboljih timova. Studenti su mogli birati između 16 poslovnih slučajeva a odabrali su tvrtku Nestle i poslovni slučaj ‘Nescafé 3u1 digitalna i sampling marketinška strategija’. Projekt su izradili u okviru kolegija Integrirana marketinška komunikacija nositeljice izv. prof. dr. sc. Ivane Pavlić, koja im je bila mentorica.

Katarina, Martina, Anita i Saša, sretni zbog ove nagrade, ispričali su svoje dojmove i o tome kako su se odlučili prijaviti:

– Projekt Nescafe 3u1 odabrali smo jer nitko od nas u timu ne pije tu kavu pa smo htjeli vidjeti kako bismo zapravo sebe uvjeriti da se odlučimo za taj proizvod. Naime, naša kampanja bila je usmjerena na mlade – studente i učenike. Prijavili smo se u ožujku i na ovome smo radili nešto više od mjesec dana, ali vrlo intenzivno; u tom vremenu bili smo u sveučilišnoj zgradi od jutra do navečer. Nismo očekivali da ćemo osvojiti prvo mjesto, to više što je konkurencija bila brojna – čak i iz susjednih država, ali, naravno, priželjkivali smo biti u finalu. Nakon prezentacije pred osmeročlanim povjerenstvom iz tvrtke Nestle bili smo sigurni da smo u finalu jer su nam rekli, iako vjerojatno nisu smjeli, da im je to najbolja prezentacija dotad. Dobili smo nagradu od 10.000 kuna i stručnu praksu uz mogućnost zapošljavanja u tvrtki Nestle. Ovo je za nas bilo izvrsno iskustvo i hvala našoj mentorici Pavlić – zaključili su studenti Odjela za ekonomiju i poslovnu ekonomiju.

– Ovo je bila idealna prilika da u okviru kolegija Integrirana marketinška komunikacija primijene ono što su naučili na konkretnim slučajevima i zadatcima iz prakse. Međutim, dosta važnija poruka čini mi se je ta da je ovo još jedna potvrda da se studenti Odjela za ekonomiju i poslovnu ekonomiju kvalitetno obrazuju i da mogu ne samo konkurirati nego čak i biti bolji od studenata na nacionalnoj i na regionalnoj razini. To je ujedno i poruka budućim studentima – izjavila je mentorica izv. prof. dr. sc. Ivana Pavlić.

Na web-stranici tvrtke Nestle stoji kako je rad studenata Katarine, Martine, Anite i Saše bio najbolji jer je ‘njihovo cjelovito rješenje uključivalo istraživanje tržišta, rađeno na 430 ispitanika, kao i detaljnu marketinšku i digitalnu strategiju upotpunjenu odličnim vizualima po kojima se ovo poslovno rješenje istaknulo od ostalih’.

Podsjećamo – prije dvije godine dva su tima studenata Odjela za ekonomiju i poslovnu ekonomiju Sveučilišta u Dubrovniku također bila u finalu. Lucija Veselić, Amila Sarić, Paula Marinović i Nikolina Slade u jakoj konkurenciji za poslovni slučaj Nokie „NOKIA LUMIA 800 I NOKIA LUMIA 710 – Kampanja lansiranja Lumia linije proizvoda na hrvatskom tržištu” osvojile su 3. mjesto, dok se tim studenata u sastavu: Robert Arbasin, Vilim Čebulc, Antonio Radić i Helena Knego istaknuo ušavši u finale u konkurenciji za slučaj CEMEX: „Plasiranje novog CEMEXovog proizvoda na tržište: paket usluga za izgradnju obiteljske kuće.“

CaseStudyCompetition organizira studentska udruga eSTUDENT i najveće je studentsko natjecanje ove vrste u Republici Hrvatskoj koje se i u ovoj akademskoj godini održalo uz potporu predsjednika Republike Hrvatske Iva Josipovića.

U natjecanju je sudjelovalo 16 poduzeća koja su pružila priliku studentima da riješe baš njihov poslovni slučaj, pokažu svoje sposobnosti i osvoje bogate nagrade i moguće prakse u najpoželjnijim hrvatskim i stranim poduzećima. Studenti su tako dobili jedinstvenu priliku povezati se s budućim poslodavcima, ali i spojiti dosad stečena znanja s praktičnim radom.

Pročitajte još

Zagrebačka banka uvodi veliku novost za građane

Dulist

I Josipovac pleše za pobjedu Baby Lasagne

Dulist

PORUKA OBOŽAVATELJIMA UOČI FINALA Baby Lasagna: Hvala vam do neba

Dulist