Vijećnik Marko Mujan postavio je županu Dobroslaviću tri pitanja i to vezano za pristanište Perna, trasu brze ceste te Centar za gospodarenje otpadom Lučino razdolje.
-Je li napravljena studija isplativosti za pristanište Perna? Razmišlja li se možda o tunelu na to dijelu? Imamo trasu autoceste koju smo nakon dvije ponovljene javne rasprave dobili pored one koja je zagovarana kao ravnopravna, a koja bi iša preko Mosta dr. Franja Tuđmana. Europska unija želi biti gazda i raditi na našem terenu. Kako Hrvatske ceste bez obzira na to ‘guraju’ varijantu preko izvorišta Omble? Je li to naša politika? Također, zanima me postoji li kakva alternativa Lučinom razdolju? Znam da postoji jedna zapadnije koja bi bila puno manje opasna po zdravlje i okoliš. Razmišlja li se uopće o tome i kada ćemo vidjeti kako projekt Lučinog razdolja izgleda u cijelosti i koja će tehnologija biti upotrebljena? – pitao je Mujan.
Župan Dobroslavić naglasio je kako građani trajektnu luku u Perni žele već preko devet godina i kako je ona ucrtana u Prostorni plan. Dodao je da je jedino pitanje je li ona neprihvatljiva za okoliš.
-Što se tiče brze ceste, svjesno smo odabrali dvije varijante kako ne bismo bili ograničeni ukoliko se dogodi da jedna ne zadovoljava, a drugu opciju nemamo. Studija izvodivosti je završena, kreće Studija utjecaja na okoliš. Nijedna trasa ne ide preko izvorišta Omble. Ne budimo populisti i ne crtajmo ceste preko Rijeke dubrovačke jer to nitko živ i normalan ne bi prihvatio. To nam nikada nitko ne bi prihvatio. Nećemo prestati s projetkom osim ako studija pokaže da nije prihvatljiv za okoliš. Što se Lučinog razdolja tiče, nema drugih lokacija. I to ne jer se nekome tako sviđa, već jer je ona ispitana prije donošenja izmjena Prostornog plana. Ona je dobila sve potrebne dozvole i prošla sve studije. Nemojmo zaboraviti da bomba nije Centar za gospodarenje otpadom, već riješenje. Bomba je Grabovica, odlagalište u Neumu, Pločama, Lumbardi, Blatu i Veloj Luci – zaključio je Dobroslavić.