Iako je krajem siječnja iz Opće bolnice Dubrovnik stigla obavijest kako se parking ispred ove zdravstvene ustanove neće naplaćivati nakon 25. siječnja do odabira novog zakupca temeljem natječaja, početkom tjedna dogodio se obrat. Naime, još uvijek aktualni zakupac (barem do 25. veljače) dubrovačku je javnost obavijestio kako ne namjerava odustati od naplate parkiranja i to do okončanja sudskog spora kojega su pokrenuli protiv OB Dubrovnik. No, za DuList ovog utorka, 21. veljače iz Opće bolnice Dubrovnik naglašavaju kako ustraju u svome stavu kako se parking neće naplaćivati od 25. veljače do okončanja natječaja za zakup parkirnog prostora, odnosno do odabira najpovoljnijeg ponuditelja.
Ustrajemo u svom stavu
—S obzirom da još nikakva tužba koju spominje Parking tim d.o.o. nije uručena Općoj bolnici Dubrovnik o tome se u ovome trenutku ne možemo očitovati. Stoga Opća bolnica ustraje u svome stavu, o čemu je već izviještena javnost, kako se do odabira novoga najpovoljnijega ponuditelja za zakup predmetnoga prostora i njegovoga započinjanja obavljanja djelatnosti, naplata neće vršiti počev od 25. veljače 2023. – kategorično poručuju iz OB Dubrovnik.
Inače, u priopćenju za javnost iz tvrtke Parking tim oštro su se obrušili na ravnatelja Marija Bekića.
‘Bolnica nam nanosi štetu’
—Kako je javnost bila izvještavana unazad 18 mjeseci, ugovorni odnos između Opće bolnice Dubrovnik i Parking Tim-a nastavljen je i nakon 1. kolovoza 2021. godine i još traje unatoč neistinitim i izvrnutim tvrdnjama ravnatelja Bekića. Ravnatelj Bekić tijekom 18 mjeseci iznosi neistine o prirodi pravnog odnosa između Parking Tim-a i Opće bolnice Dubrovnik čime nanosi štetu u poslovanju Parking Tim-a. U rujnu 2022. godine na inicijativu opunomoćenika Opće bolnice Dubrovnik započeli su pregovori Parking Tim-a i Opće bolnice Dubrovnik o novim uvjetima i izmjenama odredbi Ugovora sklopljenog 1. 8. 2015. godine. Sve izmjene prvenstveno u pogledu cijene i zakupnine bile su prihvaćene s obje ugovorne strane te je ujedno i dogovoran termin potpisivanja tako izmijenjenog Ugovora. Neposredno prije samog potpisivanja ravnatelj Bekić iz nama nepoznatih razloga naprasno mijenja opunomoćenike koji su sudjelovali u pregovorima s Parking Tim-om i opunomoćuje drugog zastupnika. Parking Tim d.o.o. nakon zaprimljene obavijesti o otkazu Ugovora pismenim putem pozvao je Upravu Opće bolnice Dubrovnik na rješavanje spora mirnim putem, no uprava Opća bolnice Dubrovnik je sve pozive u potpunosti neprofesionalno ignorirala, ne uzimajući u obzir štetne posljedice koje će za vrijeme trajanja ovog sudskog spora trpjeti isključivo i jedino korisnici parkirališta Opće bolnice Dubrovnik i društvo Parking Tim d.o.o.. Ujedno, Uprava Opće bolnice Dubrovnik uz svu prezaduženost u priopćenju za medije najavljuje besplatno parkiranje i odriče se iznosa zakupnine i preuzima troškove održavanja zemljišta…? Ne sumnjamo da će ravnatelj Bekić i dalje nastaviti opstruirati poslovanje društva Parking Tim d.o.o. i u javnosti negirati sve izneseno, ali o svemu navedenom postoji pisana korespondencija i dokazi – zaključili su početkom ovog tjedna iz tvrtke Parking tim.
Iz Bolnice tvrde: Povećali su cijenu bez naše suglasnosti!
Tragom ovakvih optužbi, zatražili smo na cijelu situaciju i očitovanje ravnatelja Bekića. Kako navode za DuList iz Opće bolnice Dubrovnik, razlog nedavnog raskida ugovora leži u činjenici kako je Parking tim bez njihove suglasnosti od 1. siječnja, kod prelaska na euro, samovoljno povećao cijenu parkinga. No, krenimo redom – od potpisivanja ugovora u 2015. godini.
—Na temelju čl. 6. st.1. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora te Statuta Opće bolnice Dubrovnik i Odluke sanacijskog upravitelja o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja, a nakon pribavljene suglasnosti Ministarstva zdravlja dana 26. lipnja 2015. godine je zaključen Ugovor o zakupu zemljišta – parking prostora između uknjiženog vlasnika parking prostora, Opće bolnice Dubrovnik i trgovačkog društva Parking tim d.o.o. iz Rijeke uz trajanje zakupa od šest godina od dana početka korištenja i ostale tamo navedene uvjete. Nakon isteka ugovorenog roka, u jeku Covid 19 pandemije, s obzirom na tadašnje okolnosti Ugovor je prešutno produžen na neodređeno vrijeme pod istim uvjetima. U međuvremenu, a s obzirom na smirivanje situacije oko pandemije uistinu su krenuli razgovori oko mogućeg produljenja Ugovora o zakupu sa Parking timom d.o.o. međutim isključivo nakon provedenog novog javnog natječaja u skladu sa zakonom. Nažalost, unatoč upozorenjima, početkom ove godine Parking tim d.o.o., bez suglasnosti Opće bolnice Dubrovnik preuređuje naplatne uređaje radi prelaska na Euro i isto tako bez suglasnosti jednostrano mijenja uvjete korištenja povećavajući početnu cijenu s pet kuna na jedan euro, što je dakle povećanje od pedeset posto. Zbog tog ničim obrazloženog i opravdanog povećanja intervenira i Državni inspektorat – objašnjavaju slijed događaja iz Opće bolnice Dubrovnik.
— Nakon takvih jednostranih i pravno neutemeljenih postupaka Parking tima d.o.o. Opća bolnica upućuje obavijest o raskidu ugovora i donosi odluku o raspisivanju javnog natječaja za upravljanje parkirnim prostorom, na koji natječaj će se imati pravo javiti svaki kvalificirani ponuditelj, naravno i dosadašnji zakupnik Parking tim d.o.o. iz Rijeke – zaključili su iz dubrovačke bolnice.
Inače, krajem siječnja ove godine, stigla je obavijest ravnatelja Marija Bekića kako će Ugovor o zakupu zemljišta – parking prostora od 29. lipnja 2015. godine, sklopljen između Opće bolnice Dubrovnik i Parking Tim d.o.o., Rijeka, sukladno odredbama iz tog Ugovora i odgovarajućim zakonskim odredbama, dana 19. siječnja je otkazan uz otkazni rok od 30 dana.
Objavljeno u tiskanom izdanju 22. veljače 2023.