Dubrovnik je oduvijek privlačio brojne zainteresirane pustolove i putnike, a u posljednje vrijeme o tome svjedoče brojni novinarski posjeti i interes medija za našu ponudu.
Posebno se ističu posjete novinara s dalekih tržišta poput Japana, Brazila, Koreje i drugih. Jedna od najsnažnijih promocija Dubrovnika kao omiljene turističke destinacija svakako su objave u inozemnim medijima.
Proteklih mjeseci naš je grad posjetilo stotinjak respektabilnih izvjestitelja iz Europe i svijeta. Neki medijski prilozi već su objavljeni u prestižnim izdanjima na tim tržištima, dok se cijeli niz objava i televizijskih reportaža tek očekuje.
Dubrovnik je tako ovog mjeseca na naslovnici Inflight magazina „Skyward“ japanskog nacionalnog prijevoznika JAL airlines. Izdanje će se distribuirati na svim domaćim i međunarodnim letovima ove značajne avio kompanije koja mjesečno bilježi više milijuna putnika. Ekipa je u Dubrovniku boravila u ožujku, uz podršku Turističke zajednice grada Dubrovnik i Zračne luke Dubrovnik, a rezultat posjeta je reportaža objavljena u svibanjskom izdanju magazina na čak dvanaest stranica posvećenih tradiciji i gastronomiji Dubrovnika i okolice. Autorica teksta Akiko Ohwada slovi kao jedna od najboljih poznavateljica Hrvatske u Japanu i autorica je brojnih japanskih vodiča i sličnih izdanja posvećenih Hrvatskoj.
Osim ove objave, pojavljuje se sve više interesa s brazilskog tržišta. Prilog promociji naše ponude je i izdanje magazina „Viajar pelo mundo“ u kojemu autorica Cristiane Sinatura priča priču o Dubrovniku i u kontekstu snimanja planetarno popularnog serijala „Game of Thrones“.
Magazin IATE brazilskoj čitalačkoj publici predstavlja dubrovačku skupinu „Storm chasers“ u tekstu popraćenom fascinantnim fotografijama Dubrovnika u nevremenu. Proteklog tjedna je u Dubrovniku održano modno snimanje za Boulevard Shopping Brazil (lanac trgovackih centara sa turistickim agencijama u Brazilu).
Tijekom mjeseca svibnja u našem gradu u suradnji sa Glavnim uredom HTZ –a, TZ Dubrovačko neretvanske županije boravili su novinari iz Češke, Francuske, Italije, SAD –a, Japana, dvije njemačke TV kuće SWR s emisijom „Kaffe oder Tee“ (kava ili čaj) i TV kuću SR s emisijom „Dubrovnik, da will ich hin“(„Dubrovnik, tamo želim ići“).
Pozornost novinara posvećuje se i gastronomiji, vinima, pustolovnim programima i sličnim atraktivnim sadržajima koje su u našoj ponudi sve prisutnije.
Prije nekoliko dana objavljen je i tekst na web-stranici britanskog izdanja National Geographic Traveller, s najboljim preporukama za boravak u Dubrovniku koji će najbrojnije goste Dubrovnika opet podsjetiti na šaroliku ponudu njima omiljenog odredišta.