Grad

NESRETNA SUDBINA ZAGREBAČKE ‘Nesposobnost na prvom mjestu’

zagrebacka radovi zatvoreno gradiliste 161215 20

Nesretna sudbina Zagrebačke ulice, jedne od prometnih žila kucavica, uistinu svjedoči o onome što KLGB Srđ je Grad već godinama upućuje građanima Dubrovnika – imamo vrlo nesposobnog Gradonačelnika – stoji u priopćenju kojeg su ‘Srđevci’ poslali medijima ovu srijedu.

Prenosimo ga u cijelosti:

Po onoj staroj „ako laže koza, ne laže rog“ postalo je posve jasno da „politika“ Andra Vlahušića sve ove godine egzistira samo na prodavanju bajki i neistina. Niti jedan bitan projekt od javnog interesa nije ostvaren, a tragičnost događaja sa Zagrebačkom ulicom svjedoči tome u prilog.

Prisjetimo se; prve su informacije bile da će se radovi okončati do Božića, a nedugo potom rok izvođenja produljio se na 90 dana, dakle, do Feste sv. Vlaha, no zaustavljeni radovi zbog neimanja potrebitih dozvola govore nam da da bi se čitav proces mogao produljiti i do Uskrsa!

Ući u projekt ovih razmjera, bez ikakvih odobrenja, nije ništa drugo nego – drskost i to drskost od koje se ovaj Grad već umorio.

PROJEKT?!

S obzirom na to da su radovi na Zagrebačkoj 2013. godine bili samo predizborna predstava, što je valjda svima već jasno, nije slučajno da se tada „zaboravila“ jedna sitnica, a to je – izrada oborinske odvodnje.

KLGB Srđ je Grad još tada je javno negodovao da se troši ogroman novac za mikroasfalt, a osnovne funkcije oborinske odvodnje nisu ostvarene. No, građanima je tad trebalo prodati bajku o uspješnom gradonačelniku koji „bdije“ nad Dubrovnikom.

Da nije tragično – bilo bi smiješno!

Žalosno je da se zaboravilo na svjesne Gradonačelnikove laži da će izvođač radova u garanciji ponovno izvesti neuspješne radove – a istina je bila u tome da je Gradonačelnik pustio promet preko mikroasfaltiranih cesta prije nego su, prema pravilima struke, bili stečeni uvjeti za to. Za takvu Gradonačelnikovu bahatost – nema garancije. Dvije godine nakon krenulo se u ono što je već prije trebalo napraviti – mikroasfalt koji nas je koštao „po zlato“, i koji se na opću sramotu „grada s najvećim proračunom“ rastezao ove dvije godine kao žvaka, konačno je prekopan, a oborinske odvodne cijevi dijelom postavljene niz Zagrebačku. No, radove zaustavlja inspekcija…

S obzirom na to da sustav oborinske odvodnje osim odvodnih cijevi, mora imati i sustav pročišćavanja oborinskih voda, u ovom slučaju sustav za kontrolu kakvoće vode (koje iz oborinskog dotoka s prometnih površina uklanjaju sediment, ulje, masti, i velike lako taložive čestice, prije nego što dotok dospije u kanalizaciju), odnosno – separator, postavlja se pitanje – gdje su urbanistički uvjeti za takvu građevinu i konačno građevinska dozvola, ukoliko se radi o posve novom objektu?!

Jednako tako u nedostatku projektnog rješenja nigdje ne možemo doći do podatka o trasi izlijevanja oborinskih voda i konačno, s obzirom na zaustavljene radove tko će snositi posljedice djelovanja inspekcijskih službi?

ZAŠTO PLAĆATI PARKIRNU KARTU?!

Javnosti je poznato da je upravo nastojanjem KLGB Srđ je Grad izboren iznos od 60 kn za mjesečnu parkirnu kartu u 2. i 3. zoni i upravo to nam daje pravo da postavimo javni upit: zašto se građanima i poslovnim subjektima koji gravitiraju ovoj ulici nije omogućilo da u okviru plaćenih karata za parking svoje automobile mogu ostavljati u javnoj garaži koja ionako zjapi prazna u ovo doba!?

U iščekivanju odgovora na postavljena pitanja, dopustite da pošaljemo i poruka koju

KLGB Srđ je Grad želi uputiti naročito mlađoj populaciji, uvelike razočaranoj političkim zbivanjima i koji misle da su „svi isti“ – nisu „svi isti“, a mi vas uvjeravamo da ljudima koji godinama rade protiv interesa Dubrovnika jednom mora doći i sramotni – kraj!

KLGB Srđ je Grad

Pročitajte još

Najbolji djelatnik godine Denis Raos na prijemu kod gradonačelnika

Dulist

Počela sanacija potpornog zida u Novoj Mokošici

Dulist

Prekid struje zbog radova na mreži u području Dubrovnika i Konavla

Dulist