Grad

Klapska pjesma prenijela dašak Dubrovnika u zemlje Beneluxa

Klapska pjesma prenijela dašak Dubrovnika u zemlje Beneluxa

Virtualna konferencija za medije na kojoj je nazočilo četrdesetak belgijskih i nizozemskih predstavnika medija održala se ovog četvrtka.

Direktor Predstavništva, Ivan Novak, u svojoj je prezentaciji upoznao nazočne novinare s bogatom turističkom ponudom cijele Hrvatske te novostima, sigurnosnim mjerama, Safe stay Croatia projektu, aktualnoj situaciji u Hrvatskoj, aktualnim modalitetima za putovanje, te očekivanjima i predviđanjima za predstojeću sezonu. Poseban naglasak u okviru prezentacije bio je na Dubrovniku, a veliko iznenađenje za sve bilo je izravno video uključenje sa Straduna.

-Oduševljenje je izazvala Klapa Ragusavecchia koja je započela izravni video prijenos dubrovačkom skladbom La Musica di Notte, nakon čega je direktorica Turističke zajednice grada Dubrovnika Ana Hrnić pozdravila nazočne iz sunčanog Dubrovnika i predstavila im znamenitosti koje su imali priliku vidjeti tijekom video prijenosa – naveli su iz TZ-a.

Ana Hrnić je istaknula da je Dubrovnik sigurna destinacija te se osvrnula na dubrovačku dugu tradiciju u borbi s epidemijama, kao i najstariju karantenu. U razgovoru s direktorom Predstavništva Ivanom Novakom, Ana Hrnić je predstavila najvažnije atrakcije u Gradu i okolici te najvažnija događanja tijekom godine. U razgovoru su se dotaknuli i projekta Safe stay in Croatia te projekta Respect the City, nakon čega je direktorica TZ grada Dubrovnika odgovarala na novinarska pitanja.

Tijekom 2019. godine, turisti iz Belgije u Dubrovniku su ostvarili 21 046 dolazaka te 52 973 noćenja, a turisti iz Nizozemske 26 117 dolazaka i 72 982 noćenja. Za nadolazeću sezonu prema Dubrovniku iz zemalja Beneluxa najavljeni su letovi avioprijevoznika iz Belgije ‘Brussels Airlines’ i ‘TUI Belgium’; iz Nizozemske ‘Easy Jet’ i ‘Transavia’ te iz Luxemburga ‘Luxair’.

Izravni prijenos se nastavio dubrovačkim skladbama Klape Ragusavecchia, a nizozemski i belgijski novinari su iskazali svoje oduševljenje takvom promocijom destinacije. Neki od komentara bili su da im se čini kao da su malo „skoknuli“ do Dubrovnika, poslušati klapu i uživati na suncu. Turistička zajednica grada Dubrovnika planira u nadolazećem razdoblju organizirati još sličnih konferencija za medije u suradnji s nekim predstavništvima HTZ-a u inozemstvu, kako bi bar virtualno prenijeli dašak Dubrovnika u svijet.

Događaja je održana u organizaciji Predstavništva HTZ-a Benelux i Turističke zajednice grada Dubrovnika.

Pročitajte još

MARKO GILJAČA O PRVIM IZLAZNIM ANKETAMA Prvog Srđevca u Saboru ćekat ćemo do dugo u noć

Dulist

POKRENUTA JAVNA NABAVA Gradit će se novi boćarski dom u Gospinom polju

Dulist

‘Neboderko’ od ponedjeljka s deset dodatnih polazaka!

Dulist