Grad

HRNIĆ O PROMOCIJI PRED SEZONU Naglasak je na sigurnosti, letovima i vidljivosti Grada na emitivnim tržištima

ana hrnic

Direktorica Turističke zajednice grada Dubrovnika Ana Hrnić na konferencije za medije predstavila je planirane aktivnosti TZ-a. Na samom početku Hrnić je istaknula kako je iza nas teška godina. Globalna pandemija je pogodila cijeli svijet, sve segmente života i gospodarstvo pa tako i turizam, kaže. Za ovu godinu, ističe, vlada određeni optimizam, ali primjetno je kako ona donosi puno izazova zbog cjelokupnog razvoja situacije.

turisticka zajednica 3-Očekujemo pozitivan pomak i vjerujem da imamo razloga za otpimizam – rekla je Hrnić i dodala da je jedan od glavnih ciljeva u promociji vidljivost Dubrovnika na emitivnim tržištima. Lani je, kaže, Dubrovnik podnio najveći teret krize od gradova u Hrvatskoj, s obzirom da smo aviodestinacija. Povećanje broja letova i uspostava međunarodnih letova jedan su od preduvjeta pokretanja turističke sezone, ističe.
-Stoga su jedna od naših glavnih aktivnosti strateška partnerstva i marketinške kampanje s avio-kompanijama. Većina marketinških kampanja s aviokompanijama je počela, a očekujemo da će se sve to u travnju i svibnju pokrenuti – naglasila je i dodala da kroz svoje aktivnosti rade na brendiranju Dubrovnika kao sigurne destinacije.

turisticka zajednica 5

Također je rekla da je strateški cilj TZ-a u budućnosti pozicioniranje Dubrovnika kao destinacije održivog turizma. Dubrovnik je, ističe, destinacija za sva godišnja doba i težimo cjelogodišnjem turizmu. Navela je i da će stvaranju imidža sigurne destinacije doprinijeti projekt Hrvatske turističke zajednice ‘Safe stay in Croatia’. Do proteklog četvrtka prijavilo se preko 300 sudionika, a brojka stalno raste.

-Turistička zeajednica od početka pandemije, tijekom cijele prošle godine kroz marketinške kampanje stavlja naglasak na sigurnost destinacije, posebno u odnosu na naše dugogodišnje iskustvo s borbom protiv epidemija kroz povijest. Važno je staviti naglasak na sigurnost, sigurno i odgovorno ponašanje u destinaciji – naglasila je Hrnić te dodala da TZ nastavlja i s aktivnostima u sklopu projekta ‘Respect the City’, ali i projekta s tradicionalnim suvenirima gdje surađuju i s TZ-ovima po županiji poput Konavala.

Što se tiče novih proizvoda, istaknula je Hrnić, nakon izvrsne povratne informacije na konferenciji o digitalnim nomadima, nastavilo se tim putem pa je tako osmišljen  projekt u sklopu kojeg će digitalni nomadi doći u Dubrovnik i boraviti u njemu besplatno 10 dana.

-Nomadi će nam svojim iskustvom koje budu stekli kod nas pomoći kako bismo unaprijedili ponudu i kako bi Dubrovnik postao izvrsna destinacija za digitalne nomade. Kada govorimo o cjelogodišnjem turizmu, njihovi boravci su dulji, uglavnom izvan ljetnih mjeseci pa je i to jedan odličan vid produljenja turističke sezone. Vjenčanja nisu novi proizvod, ali u kontaktima i u suradnji sa Strukovnom udrugom na dodatnoj promociji Dubrovnika kao iznimne destinacije za vjenčanja, tu ćemo se pozabaviti jačem pristupu – rekla je direktorica Hrnić dodavši kako je u planu svakako i povratak MICE-a, ali da je i tu situacija vro neizvjesna jer je to jedan od najpogođenijih segmenata.

Marketinške aktivnosti i ove će godine biti usmjerene na čitav niz tržišta, na prvom mjestu tržišta SAD-a, UK-a, Njemačke, Francuske, Belgije, Ukrajine, Rusije, čak i Izraela, ali i zemalja iz regije. Aktivnosti će se temeljiti na promidžbenim videima, ponajviše u zračnim lukama, na odlaznim terminalima, zatim na plakatima na istaknutim mjestima u glavnim gradovima destinacija, promociji u istaknutim časopisima, ali i suradnjom s influencerima. Direktorica Turističke zajednice grada Dubrovnika naglasila je i kako će Dubrovnik sudjelovati na nizu turističkih sajmova, od kojih će se većina održati još uvijek online tijekom travnja i svibnja. Ipak, kako godina bude odmicala, postoje najave kako će se neki od njih održati i uživo. Posebno je istaknula sajam u Tel Avivu koji je planiran za 15. lipanj, a na kojem bi dubrovačka TZ trebala sudjelovati. Dodala je kako je velika mogućnost da će se ovaj sajam održati i uživo zbog jako dobre procijepljenosti i epidemiološke situacije u Izraelu.

Po pitanju letova, direktorica Hrnić naglasila je kako je trenutno prvi najavljeni let onaj Lufthansin 28. ožujka, ali da je i po tom pitanju situacija vrlo promjenjiva te da ovisi o epidemiološkoj situaciji u trenutku. Naglasila je i kako 17. svibnja očekuju potvrdu o mogućnosti putovanja iz Velike Britanije.

Pročitajte još

(FOTO) NA BELLEVUEU RISKIRATE ŽIVOT Zašto plaža nije ograđena? Turisti ni puno građana nemaju pojma… Ni „table upozorenja“ nisu vidljive!

Dulist

PREOPTEREĆENJE SUSTAVA? Gruž bio u mraku 20 minuta

Dulist

NA PET LOKACIJA Završena ugradnja podzemnih spremnika

Dulist