Grad

HRNIĆ O PROMOCIJI PRED SEZONU Naglasak je na sigurnosti, letovima i vidljivosti Grada na emitivnim tržištima

HRNIĆ O PROMOCIJI PRED SEZONU Naglasak je na sigurnosti, letovima i vidljivosti Grada na emitivnim tržištima

Direktorica Turističke zajednice grada Dubrovnika Ana Hrnić na konferencije za medije predstavila je planirane aktivnosti TZ-a. Na samom početku Hrnić je istaknula kako je iza nas teška godina. Globalna pandemija je pogodila cijeli svijet, sve segmente života i gospodarstvo pa tako i turizam, kaže. Za ovu godinu, ističe, vlada određeni optimizam, ali primjetno je kako ona donosi puno izazova zbog cjelokupnog razvoja situacije.

HRNIĆ O PROMOCIJI PRED SEZONU Naglasak je na sigurnosti, letovima i vidljivosti Grada na emitivnim tržištima-Očekujemo pozitivan pomak i vjerujem da imamo razloga za otpimizam – rekla je Hrnić i dodala da je jedan od glavnih ciljeva u promociji vidljivost Dubrovnika na emitivnim tržištima. Lani je, kaže, Dubrovnik podnio najveći teret krize od gradova u Hrvatskoj, s obzirom da smo aviodestinacija. Povećanje broja letova i uspostava međunarodnih letova jedan su od preduvjeta pokretanja turističke sezone, ističe.
-Stoga su jedna od naših glavnih aktivnosti strateška partnerstva i marketinške kampanje s avio-kompanijama. Većina marketinških kampanja s aviokompanijama je počela, a očekujemo da će se sve to u travnju i svibnju pokrenuti – naglasila je i dodala da kroz svoje aktivnosti rade na brendiranju Dubrovnika kao sigurne destinacije.

HRNIĆ O PROMOCIJI PRED SEZONU Naglasak je na sigurnosti, letovima i vidljivosti Grada na emitivnim tržištima

Također je rekla da je strateški cilj TZ-a u budućnosti pozicioniranje Dubrovnika kao destinacije održivog turizma. Dubrovnik je, ističe, destinacija za sva godišnja doba i težimo cjelogodišnjem turizmu. Navela je i da će stvaranju imidža sigurne destinacije doprinijeti projekt Hrvatske turističke zajednice ‘Safe stay in Croatia’. Do proteklog četvrtka prijavilo se preko 300 sudionika, a brojka stalno raste.

-Turistička zeajednica od početka pandemije, tijekom cijele prošle godine kroz marketinške kampanje stavlja naglasak na sigurnost destinacije, posebno u odnosu na naše dugogodišnje iskustvo s borbom protiv epidemija kroz povijest. Važno je staviti naglasak na sigurnost, sigurno i odgovorno ponašanje u destinaciji – naglasila je Hrnić te dodala da TZ nastavlja i s aktivnostima u sklopu projekta ‘Respect the City’, ali i projekta s tradicionalnim suvenirima gdje surađuju i s TZ-ovima po županiji poput Konavala.

Što se tiče novih proizvoda, istaknula je Hrnić, nakon izvrsne povratne informacije na konferenciji o digitalnim nomadima, nastavilo se tim putem pa je tako osmišljen  projekt u sklopu kojeg će digitalni nomadi doći u Dubrovnik i boraviti u njemu besplatno 10 dana.

-Nomadi će nam svojim iskustvom koje budu stekli kod nas pomoći kako bismo unaprijedili ponudu i kako bi Dubrovnik postao izvrsna destinacija za digitalne nomade. Kada govorimo o cjelogodišnjem turizmu, njihovi boravci su dulji, uglavnom izvan ljetnih mjeseci pa je i to jedan odličan vid produljenja turističke sezone. Vjenčanja nisu novi proizvod, ali u kontaktima i u suradnji sa Strukovnom udrugom na dodatnoj promociji Dubrovnika kao iznimne destinacije za vjenčanja, tu ćemo se pozabaviti jačem pristupu – rekla je direktorica Hrnić dodavši kako je u planu svakako i povratak MICE-a, ali da je i tu situacija vro neizvjesna jer je to jedan od najpogođenijih segmenata.

Marketinške aktivnosti i ove će godine biti usmjerene na čitav niz tržišta, na prvom mjestu tržišta SAD-a, UK-a, Njemačke, Francuske, Belgije, Ukrajine, Rusije, čak i Izraela, ali i zemalja iz regije. Aktivnosti će se temeljiti na promidžbenim videima, ponajviše u zračnim lukama, na odlaznim terminalima, zatim na plakatima na istaknutim mjestima u glavnim gradovima destinacija, promociji u istaknutim časopisima, ali i suradnjom s influencerima. Direktorica Turističke zajednice grada Dubrovnika naglasila je i kako će Dubrovnik sudjelovati na nizu turističkih sajmova, od kojih će se većina održati još uvijek online tijekom travnja i svibnja. Ipak, kako godina bude odmicala, postoje najave kako će se neki od njih održati i uživo. Posebno je istaknula sajam u Tel Avivu koji je planiran za 15. lipanj, a na kojem bi dubrovačka TZ trebala sudjelovati. Dodala je kako je velika mogućnost da će se ovaj sajam održati i uživo zbog jako dobre procijepljenosti i epidemiološke situacije u Izraelu.

Po pitanju letova, direktorica Hrnić naglasila je kako je trenutno prvi najavljeni let onaj Lufthansin 28. ožujka, ali da je i po tom pitanju situacija vrlo promjenjiva te da ovisi o epidemiološkoj situaciji u trenutku. Naglasila je i kako 17. svibnja očekuju potvrdu o mogućnosti putovanja iz Velike Britanije.

Pročitajte još

BALKAN ROADSHOW 2024. Turistička ponuda Dubrovnika predstavljena u Aziji

Dulist

SUFINANCIRANI PROJEKATI GRADA DUBROVNIKA I DURA-E Među njima i dodatna sredstva za pomoćnike u nastavi

Dulist

POTPORE ZA SEDAM KLUBOVA Uručeni ugovori za programe sportskih aktivnosti za osobe s invaliditetom

Dulist