Hrvatska

Jedan od vodećih svjetskih sportskih brendova pridružio se programu ‘Trgovine bez krzna’

Puma odbacuje krzno Naslovna

Međunarodna organizacija za zaštitu životinja FOUR PAWS i organizacija Fur Free Alliance, čija je članica i udruga Prijatelji životinja, objavile su danas da se PUMA, jedan od vodećih svjetskih sportskih brendova, pridružila međunarodnom programu „Trgovine bez krzna”. Iako PUMA trenutačno nema krznene proizvode u svojoj ponudi, ovim pridruživanjem potvrđuje svoje odbacivanje krzna i želi pomoći u podizanju svijesti o dobrobiti životinja.

– PUMA radi na polju održivosti više od 20 godina. Osim fokusiranja na ljudska prava, klimatske akcije i kružno gospodarstvo, naši ciljevi bioraznolikosti već su uključivali referencu na zaštitu ugroženih vrsta, kao i njihovih staništa. Također, stalno radimo na inovacijama kako bismo razvili nove materijale koji nam pomažu da izbjegnemo korištenje životinjskih koža. Zato smo se pridružili programu ‘Trgovine bez krzna’ i ove godine postupno ukinuli upotrebu klokanove kože – kaže Stefan Seidel, viši voditelj korporativne održivosti u PUMA-i.

 

– Držanje divljih životinja zarobljenih u malim kavezima za modni predmet okrutno je, zastarjelo i nepotrebno. PUMA-in potez pokazuje da današnji brendovi cijene transparentnost i inovacije te ne žele imati ništa s brutalnom trgovinom krznom – Brigit Oele, voditeljica programa Fur Free Alliancea, navodi da su oduševljeni što PUMA zauzima jasan stav protiv patnje životinja.

Anne Wessendorf, voditeljica kampanje za tekstil u organizaciji FOUR PAWS, slaže se da PUMA šalje snažnu poruku za dobrobit životinja i utire put drugim modnim markama da slijede njezin primjer i pređu na alternative bez korištenja životinja.

Banner 300x250 DU 1

Već godinama postoji globalni trend povećanja dobrobiti životinja jer većina javnosti odbija proizvodnju krzna. Jasan zaokret prema ekološki prihvatljivoj modi, bez korištenja životinjskih materijala, može se vidjeti i u velikim modnim kućama diljem svijeta. Dolce & Gabbana, Adidas, Burberry, Michael Kors, Jimmy Choo, Armani, Gucci, Prada, Versace, Moncler samo su dio rastućega broja onih koje su se obvezale izbaciti životinjsko krzno iz svojih kolekcija.

I udruga Prijatelji životinja pozdravlja PUMA-inu odluku: „Raduje nas što PUMA izražava odlučan stav o ukidanju upotrebe klokanove kože i krzna u svojim kolekcijama. Uzgoj životinja za krzno iznimno je bešćutan. Životinje cijeli život provode zatvorene u tijesnim, prljavim kavezima u kojima se ne mogu kretati, a na kraju ih ubijaju lomljenjem vratova, gušenjem, trovanjem ili genitalnom elektrokucijom. Stoga je odbacivanje krzna jedini način pomoći nesretnim životinjama koje pate i umiru zbog ljudske taštine. Sami potrošači svojim modnim odabirima traže etičku i održivu modu zbog koje nijedna životinja ne mora patiti.”

Hrvatska i deseci drugih država već zabranom uzgoja životinja za krzno štite kune, činčile i druge krznaše. Prijatelji životinja pozivaju sve da ne kupuju i ne nose proizvode koji sadrže krzno, kožu, perje i svilu, već da se okrenu sveprisutnim etičkim i ekološkim alternativama. Popis trgovina koje ne prodaju krzno može se pronaći na stranici Prijatelja životinja.

Pročitajte još

U Saboru predstavljen konačni prijedlog izmjena Zakona o zemljišnim knjigama

Dulist

Političke preferencije: HDZ zadržava vodstvo, SDP jača, Domovinski pokret u padu

Dulist

LOŠE VIJESTI ZA VOZAČE Od utorka poskupljuje gorivo!

Dulist