Tijekom Mediteranskog sajma održavaju se i mnoga predavanja, tako je predavanje održao i Trpimir Župić, direktor Centra za kvalitetu HGK na temu „Hrvatska kvaliteta“ i „Izvorno hrvatsko“.
Cilj kampanja koje predvodi Hrvatska gospodarska komora je stalno unapređenje svakog aspekta kvalitete svakog proizvoda koji zasluži znak „Izvorno hrvatsko“. Na taj način hrvatske tvrtke dobivaju dodatnu mogućnost za komunikaciju s kupcima.
Pravo upotrebe znaka dodjeljuje se nadprosječno kvalitetnim proizvodima, a prvi takav znak dodijeljen je još davne 1997. godine. Takav proizvod mora pokazati da je hrvatskog podrijetla, a to je tek početak procesa za dobivanja znaka „Izvorno hrvatsko“ i Hrvatska kvaliteta“, a ove godine kampanja "Kupujmo hrvatsko" odvija se pod sloganom "Be CROative".
-Postoji 25 tehničkih komisija za prehranu, kožu, poljoprivredu i još mnoge druge, a u njoh djeluje 160 stručnjaka koji su do sad dodijelili 227 znakova za „Hrvatska kvaliteta“ i 125 znakova za „Izvorno hrvatsko“ od toga je 50 posto malih tvrtki. Kad se dodjeli znak nekoj tvrtci ili proizvodu onda HGK jamči za taj proizvod i promovira ga – kazao je Župić iz HGK.
Gotovo 80 posto građana spremno je izdvojiti nešto više novaca za kvalitetan hrvatski proizvod jednake kvalitete kao strani. Rezultati su gotovo isti kao i prošle godine, što potvrđuje da je poruka „Kupujmo hrvatsko“ uhvatila duboko korijenje među hrvatskim potrošačima, unatoč padu kupovne moći zbog recesije.