Industrija brze hrane imala je boljih dana. Prošle godine, globalni prihodi McDonald’sa pali su prvi put u 12 godina, piše SEEbiz.hr.
Pošto potrošači sve više brinu o zdravlju, jeftina brza hrana čini se sve manje privlačnom. Ali, postoji jedan veliki izuzetak od ovog opadajućeg trenda. Možda se kupuje manje hamburgera, ali ljudi kao da su razvili veći apetit za pizzu, kako iz pizzerija, tako i iz pizza lanaca.
Jedan od njih, Domino ‘s Pizza, povećao je prodaju diljem svijeta za 14 posto u posljednjem tromjesečju 2014., u usporedbi s prethodnom godinom. Prodaja izvan SAD rasla je 84 kvartala uzastopno. Zbog čega je pizza sve popularnija? Pizza je dugo bila omiljena jeftina hrana u Italiji, gdje su ljudi počeli stavljati rajčice na tanko tijesto još negdje u 18. stoljeću. Početkom 20. stoljeća, talijanski imigranti popularizirali su pizzu u Americi.
Potražnja je eksplodirala nakon Drugog svjetskog rata, zahvaljujući američkim vojnicima kojima se pizza osladila u Italiji. Danas, pizza ima koristi od trenda zdrave prehrane. Ljudi pretpostavljaju da pizza sa svježim sastojcima, među kojima je dosta povrća, mora biti zdravija od hamburgera. Činjenica je, međutim, da vegetarijanska pizza srednje veličine može imati četiri puta više kalorija nego Big Mac.
Pizza je imala koristi i od štednje nakon financijske krize: naručiti da vam donesu pizzu mnogo je jeftinije od izlaska u restoran. Unatoč gospodarskom oporavku, dostave pizze ostale su popularne jer su proračuni kućanstava i dalje prilično tanki. Ali, tajni sastojak zbog kojeg su potrošači i dalje ovisni o pizze je – inovacija izbornika. Lanci pizzerija stalno smišljaju privlačne varijacije svog proizvoda, poput pizze s koricom punjenom slaninom i sirom, kako bi njihvi potrošači ostali zainteresirani i lojalni.
Još domišljatije je to što te nove pizze ne možete spremiti kod kuće. Pa ne čudi činjenica da je udio pizze u fast-food potrošnji sve veći i veći.
Foto: Wikipedia.org