U Maloj vijećnici Grada Dubrovnika predstavljena je „osvježena“ brošura Dubrovnik Card, koja se prodaje uz dubrovačku karticu, kao i rezultati dubrovačke kartice za prvih pet mjeseci ove godine.
– Brošura ima veliku uporabnu vrijednost, uz razne popuste na brojne restorane i trgovine. U trećoj sezoni smo pokazali da je Dubrovnik Card proizvod kojeg ljudi dobro prihvaćaju, koji na jednom mjestu nudi najcjelovitiju uslugu koju javni sektor može ponuditi, zajedno sa 80 privatnika, muzejima, galerijama, DPDS-om – kazao je gradonačelnik Vlahušić, istaknuvši kako je u prvih pet mjeseci 2012. godine zabilježen 100% veći promet, i financijski i brojčano, u odnosu na 2011. godinu.
– Od prodanih 6854 dubrovačke kartice ukupno je uprihodovano 1 118 380 kuna. Znači, prosječna cijena kartice je 163 kune, ili 21,75 eura. A to je bio cilj na početku, ponuditi vrijednost za novac, uz prosječnu cijenu od 20 do 22 eura – istaknuo je Vlahušić.
U istom razdoblju lani je, podsjetimo, prodano 3505 kartica uz prihod od 555 490 kuna. Ove godine kartica se prodava na 55 prodajnih mjesta, ali i on-line (u prvih pet mjeseci prodano je 443 kartice, a u cijeloj prošloj godini 431 kartica).
– Ovome ćemo dodavati svaku pametnu uslugu koju vidimo u nekom drugom gradu ili zemlji – kazao je gradonačelnik.
Pročelnica odjela za kulturu Ana Hilje osvrnula se na osvježeni izgled brošure.
– Vizualno je jednaka lanjskoj, uz tek sitne izmjene u dizajnu sadržaja te uz nove fotografije i nove oglašivače, njih ukupno 80 – kazala je Hilje.
Tiskano je 18 tisuća brošura u prvom izdanju uz trošak tiskanja od 126 tisuća kuna +PDV, a od oglašivača će se uprihoditi 217 tisuća kuna, pa se može reći, kazala je Hilje, da brošura samu sebe isplaćuje.
Ni gradonačelnik ni pročelnica Hilje nisu htjeli davati procjenu koliki će biti ukupan prihod u 2012. godini, očito opečeni krivim procjenama za prošlu godinu, kada se najavljivalo da će Dubrovnik Card zaraditi 4,5 milijuna kuna, a na kraju podbacio i uprihodovao cijelih milijun kuna manje.
– Dnevno dobivamo izvještaje s terena, a pratimo cijene u drugim mediteranskim gradovima. To je jedna velika baza podataka – istaknuo je gradonačelnik Vlahušić, dodavši kako su na kartici na dnevnoj razini najviše profitirali manji muzeji, poput Muzeja Marina Držića ili Muzeja Rupe.
– Onda nisu na Stradunu u ne prave gužvu. Ideja kartice i jest da su nam financije na drugom mjestu, a prednost dajemo produženju boravka. Dakle, više reda, manje gužve, više novca – zaključio je gradonačelnik.