Grad

U londonskom Queens Clubu predstavljena regija Dubrovnik i rivijera

tepsic london riviera

U londonskom Queen’s klubu u utorak 7. listopada britanskim medijima, turoperatorima i agentima te brojnim javnim osobama i uglednicima predstavljen je projekt Hrvatska 365 i četiri hrvatske regije – Slavonija i Baranja, Pelješac i Korčula, Dubrovnik i rivijera te Klaster sjeverozapadne Istre.

Gosti su se mogli pobliže upoznali s izvanrednom ponudom kulturne baštine destinacija, bogatom eno-gastronomskom ponudom te ponudom aktivnoga odmora i biciklizma u kojima gosti u Hrvatskoj mogu uživati svih 365 dana u godini.

Na prezentaciji u organizaciji Hrvatske turističke zajednice su bili nazočni ministar turizma Darko Lorencin, pomoćnik ministra Davor Ižaković, direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić te veleposlanik RH u Velikoj Britaniji Ivan Grdešić i direktor predstavništva HTZ-a u Velikoj Britaniji Tonko Rilović.

Prilikom predstavljanja projekta naglašeno je kako je Hrvatska izvanredna destinacija u kojoj se može uživati tijekom cijele godine, a činjenica da je britanskim gostima udaljena na samo dva sata leta, jedna je od značajnijih komparativnih prednosti.

Šest ključnih proizvoda koji nose kampanju predstavljeni su kroz brojne aktivnosti HTZ-a, a svakako je jedna od najznačajnijih i partnerska suradnja na nedavno lansiranoj web stranici BBC-a pod nazivom BBC Earth.

Bogatstvo ponude Dubrovnika i rivijere te Pelješca i Korčule u razdobljima predsezone i posezone predstavile su Jelka Tepšić iz TZ grada Dubrovnika i Fani Skaramuča Marinović iz Orebića.

Bila je to i prigoda za degustaciju slatkih delicija i likera iz Župe dubrovačke, Dubrovačkog Primorja, Konavala i Mljeta koji zajedno s Dubrovnikom čine regiju Dubrovnik i rivijera. Suhe smokve iz Župe dubrovačke, kontonjata s Mljeta, arancini i bruštulani mjenduli iz Dubrovačkog primorja te konavoske mantale.

Nakon završetka predstavljanja destinacija druženje je nastavljeno uz nastup Dubrovčanina poznatog tenora Stijepa Gleđa Markosa te vinokušnju kroz koju je goste vodio istaknuti britanski poznavatelj vina Joe Wadsack.

Podsjetimo, kampanja Hrvatska 365 prvi je sustavni projekt jedne od nacionalnih turističkih organizacija na svijetu čiji je cilj reduciranje sezonalnosti destinacija, odnosno razvoj svijesti o Hrvatskoj kao destinaciji s atraktivnom ponudom i tijekom razdoblja pred i posezone.

Pročitajte još

PO MJERI GRAĐANA Tjedni pregled gradskih projekata

Dulist

Zamjenica Tepšić na panelu ‘Studiraj i treniraj’

Dulist

PROCJENA PRIHVATNOG KAPACITETA GRADA Zimi 1.200 stanovnika uz 4 tisuće postelja koje zjape prazne!

Andrea Falkoni Račić