Ravnatelj Kinematografa Nikša Konsuo predlaže promjenu cjenovne politike kad su u pitanju kino ulaznice. Naime, kako je objasnio gradskim vijećnicima, puna cijena ulaznice iznos 25 kuna. Međutim, u pretpandemijsko doba čak 75 posto izdanih ulaznica odnosilo se na povlaštene cijene koje iznos 0, odnosno 10 kuna.
-Kao javna ustanova ne smijemo gledati samo ekonomski aspekt iako smo u gubitku zbog toga. Distributeri filmova obračunavaju naknadu od 12,5 kuna bez obzira je li cijena ulaznice 0 ili 10 kuna. Predložili smo stoga da osnovnu cijenu stavimo na 15 kuna, a da se ukinu povlaštene ulaznice. Mislim da nikome to ne bi trebao biti problem, a s tim ne bismo bili u poslovnom gubitku – objasnio je Konsuo.
Marko Potrebica osvrnuo se na vrijednost prostora kojima raspolažu Kinematografi i sadržaja koji bi se tamo mogli napraviti kako bi ostvarili više vlastiti prihoda. O tome je prethodno govorio i Željko Raguž. Potrebica je na koncu rekao, s obzirom na sredstva iz gradskog proračuna, ‘radio ne radio, svira radio’.
Jasmin Deraković podržao je novu politiku cijena.
-Takvim načinom rada vaši prihodi bi porasli preko 30 posto – iznio je. Sloio se kako je potencijal prostora ogroman te da se na tome treba poraditi.
-Radi se o bogomdanim prostorima i pitanje je što bi poduzetnik s njima napravio. Zašto se ne bismo bavili s prodajom torti za rođendane… Zašto nemamo filmove na engleskom tipa priče o Jugu, Linđu… Svaki turist bi pošao na Slavicu to pogledati u usput popiti koktel. Ali ne razmišljamo jer nam nije potreba razmišljati – rekao je Raguž.
Konsuo je rekao kako Sloboda ima dječje rođendane po cijeni od 25 kuna za paket.
-Kroz povijesni film o Dubrovniku svake godine uprihodimo 70 do 100 tisuća kuna kroz suradnju s agencijama tako da nije da ne radimo ništa po tom pitanju – odgovorio mu je Konsuo.
-Nigdje niste mogli pročitati koliki je točan broj kupljenih ulaznica Dubrovčana. Ideja od 10 kuna je bila da je kultura besplatna, ali se konzumira jako malo – iznio je vijećnik Andro Vlahušić.
-Najviše se konzumiraju ulaznice u Kinematografe. Sad zamislite da kažemo da našu tvrtku stavljamo na natječaj s tim da ostanu iste cijene i isti programi. Koliko bi nam dali? Počeli bi s pet milijuna kuna pa naviše – iznio je.
-U kulturu ipak treba financijski ulagati – smatra Katarina Doršner.
Nikša Selmani je istaknuo kako je kultura stvar odgoja. Financije samo omogućuju dostupnost toga, dodao je.
-Ljetne igre su bile sastavni dio našeg života i na tome trebamo raditi, na kulturi grada, obrazovanju i odgoju – ističe Selmani.
Nadovezala se Petra Marčinko koja navodi kako se treba vidjeti koliko su mjere efektivne.
-Ako blagim povećanjem cijena možemo namaknuti sredstva za daljnja ulaganja, i za daljnji rad s djecom, mislim da ćemo morati razmisliti o promjeni starih mjera – rekla je Marčinko.
Marko Potrebica ističe kako za građane treba ostati 0 kuna i kako cijene ne treba povećavati.
-Ja sam za ovaj koncept i spreman sam ga braniti – govori Potrebica. Također smatra kako se mora raditi na edukaciji i obrazovanja.
Raguž je rekao kako nije sporna cijena.
-Ako postoji kvaliteta, cijena nije sporna – rekao je.
Ravnatelj Konsuo rekao je kako su dvije nekretnine u vlasništvu Kinematografa, dio Slavice i poslovni prostor u Boškovićevoj ulici. Luža se koristi temeljem ugovora o korištenju s Gradom.
-Moramo čekati obnovu vanjskog dijela Luže da bi ispunila svoj potencijal, a to je osnivanje Filmskog centra. Jadran je u postupku povrata izvornim vlasnicima, a isto je i s kinom Lapad – objasnio je Ragužu ravnatelj Konsuo.
Maro Kristić pitao je što je s poslovnim prostorom u Luži gdje je donedavno bio Kraš. Konsuo je odgovorio kako je ideja da se tamo oformi središnje mjesto prodaje karata za sva kulturna događanja u gradu.
Anita Bonačić Obradović također je rekla kako se slaže da ulaznica građanima bude besplatna.
Izvješće je usvojeno s četiri suzdržana glasa.