Na svečano spajanje Pelješkog mosta stigao je i župan Nikola Dobroslavić. U izjavi za medije rekao je da je će cijela Dubrovačko-neretvanska županija imati silnu korist od infrastrukturnog projekta, posebno Pelješac.
– Bliži je ostatku Hrvatske te dobiva i brzu cestu dugu 30 kilometara, što je vrlo važno. Mi ćemo nastaviti te radove tako da ta cesta ide i kao autocesta do Dubrovnika, do čvorišta Metković. To će biti iduća faza. Međutim, već sada se izbjegava prelazak preko granice i izbjegavanje kontrole, policije i carine. To će biti prošlost. Turistički izleti će se odvijati jednostavno, bez kontrola. Sve će se promijeniti, kao i za Korčulu, Mljet i Dubrovnik – rekao je Dobroslavić i naglasio da neće doći do promjena samo za jug naše žuapnije, nego i za sjeverni dio.
– Dolina Neretve će biti približena Dubrovniku, radi zaposlenih ljudi da mogu u dnevnoj migraciji dolaziti na posao što dosad nije bilo moguće. Enormne su mogućnosti koje će otvoriti most. Za našu je županiju važan gospodarski i geostrateški projekt – naglasio je.
Jedno od medijskih pitanja bilo je što je s brzom cestom od Brijeste do Perne.
– Brza cesta je trenutno u fazi izrade studije izvodljivosti i studije utjecaja na okoliš. Kad se to završi, ide projektiranje te dionice. Sama obilaznica Orebića je fazi početka projektiranja. Kroz novu luku Perna i obilaznicom Orebića, izbjeći ćemo prometovanje kroz centar Orebića.
Na pitanje tko je prvi lobirao za most, Dobroslavić je spremno odgovorio: ‘Luka Bebić’.
– Imamo dokumente kojim se potvrđuje da je Luka Bebić u Hrvatskom saboru prvi govorio o povezivanju Pelješkim mostom. Istina je da je gospodin Šprlje bio zagovornik projekta, bez obzira što je bio ‘drugi po redu’. Gospodin Šprlje je razumio važnost ovoga projekta i time mu odajem počast – istaknuo je župan te je komentirao da nikad nije bilo predviđeno da će se plaćati cestarina.
– Dio je cestovnog povezivanja Južne Dalmacije s pristupnim cestama i obilaznicom Stona. Budući da je dio mreže Hrvatskih cesta, one se nigdje ne naplaćuju – naglasio je te ponovno istaknuo da ‘nema govora’ da autocesta ide preko teritorija Bosne i Hercegovine.
– Hrvatske autoceste izrađuju studijsku dokumentaciju za dvije dionice autoceste. Upravo je u tijeku natječaj vrijedan 50 milijuna kuna. 2029. godina bi trebala biti godina završetka te dvije dionice autoceste – naglasio je.