Kad sam u Hrvatskom saboru 1. listopada 1998. godine predlagao izgradnju mosta, onda je to bio dug i neizvjestan san, a sada je stvarnost. Ovo je veličanstveno! Nakon toliko godina građani Hrvatske mogu doći u sve dijelove zemlje bez putovnica – rekao je prilikom dolaska na gradilište Pelješkog mosta gdje se odvija spajanje njegovog posljednjeg dijela bivši političar Luka Bebić, ujedno predsjednik Hrvatskog sabora u šestom sazivu.
Na novinarsko pitanje zašto se most nije mogao prije napraviti ranije, odgovorio je kako nije bilo dovoljno novaca.
– Utrošili smo 60 milijuna kuna, a onda je nastupila gospodarska kriza i nije bilo entuzijazma. Dogodilo se na kraju da su posao dobili Kinezi jer su nudili povoljne uvjete. Gradili su neki most u Beogradu i namjeravali su raditi autoput kroz Crnu Goru – objasnio je Bebić i dodao kako godinama promatra operacije na gradnji Pelješkog mosta.
– Takve sinkronizacije ja nisam vidio u životu. Nije bilo praznog hoda. Čak ga ni ova pandemija nije mogla zaustaviti – poručio je i pokušao razriješiti polemiku tko je prvi spomenuo ideju mosta – SDP ili HDZ.
– 1998. nakon što sam ja to izložio u Saboru bili su izvanredni izbori i gospodin Ivo Šprlje koji je bio moj dobar prijatelj te zagovornik mosta je postao župan dubrovačko-neretvanski 28. studenog 1998. Dakle, to nije bilo 1997. kako falsifikatori namjerno pišu – zaključio je, a na njega se nadovezala Branka Šeparović, iz udruge ‘Gradimo Pelješki most’.
– Možemo tome dodati i Petra Šegedina koji je prvi rekao za most. Ne znam datume, međutim župan Šprlje je od prvog dana i sata bio za most te ga je silno zagovarao. Nema to veze sa strankom – prokomentirala je. Nije dobro, naglasila je, što se most politizira i govori se da su ga gradila tri premijera RH jer ga je Zoran Milanović zaustavio, a koji na svečanost spajanja prema navodima očito neće doći.