Grad

PROVJERILI SMO Nakon objave Borisa Johnsona porast rezervacija gdjekud i stopostotan, ali…

Konačno popuštanje epidemiološ­kih mjera, a koje za cilj imaju otvara­nja granice Velike Britanije objavio je protekli tjedan tamošnji premijer Boris Johnson, vijest je koja je odjeknula dubrovačkim medijskim prostorom. Porast bookinga je osjetan, otkriva nam direktorica Turističke zajednice grada Dubrovnika Ana Hrnić koja je za DuList još jednom podvukla kako je riječ o našem najznačajnijem emitiv­nom tržištu, a na kojem tek slijedi niz promotivnih aktivnosti, dodaje.
— Dogovorene su i pripremljene kam­panje s avio kompanijama koje će se aktivirati u narednim tjednima. Vidlji­vost Dubrovnika osigurat ćemo i putem reklama na autobusima koji prometuju centrom Londona, kao i oglašavanjem u najčitanijim britanskim medijima. Britansko tržište također je značajno zastupljeno kroz YouTube kampanje te kampanje putem društvenih mreža – objasnila je direktorica Ana Hrnić. Optimizma po sve sudeći uistinu ima.
Konačno dobre vijesti
TZ grada Dubrovnika, rekla nam je, među ostalim, u dogovorima je s pred­stavništvom Hrvatske turističke zajed­nice, a vezano za ugošćavanje stranih novinara s ‘otoka’, kao i suradnju s nji­hovim influencerima. Predstavništvo HTZ-a u Londonu u travnju planira i virtualni webinar za agente te pro­dajno osoblje turoperatora u VB na HTZ-ovoj novoj platformi Get2gether. U ovom virtualnom događanju, tumači, upravo će biti fokus na Dubrovnik i našu županiju.

Više pročitajte u tiskanom izdanju DuLista koji je od srijede na kioscima.

Pročitajte još

KAKVA REKLAMA! CNN-ov Richard Quest: ‘Dubrovnik je, nema sumnje, dio našeg Čudesnog svijeta’

Dulist

Postanite dio projekta e-Dječja kartica ‘Mudrica’

Dulist

Grad sufinancira nabavu udžbenika srednjoškolcima

Dulist

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Molimo Vas da nam potvrdite ukoliko ste suglasni s korištenjem kolačića, a privolu možete povući u svakom trenutku. Prihvaćam Više informacija