Grad

PROSTORNI PLAN Legaz: Točkastim izmjenama ne može se planirati razvoj grada

javna rasprava ppu legaz

Skoro pa bez rasprave prošlo je javno izlaganje četvrtih Izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Grada Dubrovnika. Jedini se s pitanjem javio Igor Legaz u ime udruge Divlja liga vaterpolo. Osvrnuo se na lokaciju ‘Shell’ u Sustjepanu. Kako je uvodno rekao, to je nekad bilo pristanište na male tankere, koje se sagradilo 1927. za potrebe punjenja vagona cisterni.
Naime, kako je istaknuo, na poziciji Kaboga-Batahovina ucrtan je senjal ‘idroscalo’ odnosno površina na moru predviđena za slijetanje i polijetanje hidroaviona, odnosno za ukrcaj/iskrcaj.
-Ta vodena staza dulja je od 1 km i hvatala bi poziciju Shella’. Je li izrađivaču plana uopće to bilo u vidu – pitao je Legaz. Istaknuo je i kako treba napraviti potpuno novi Prostorni plan uređenja i GUP jer svako malo imamo neku točkastu izmjenu.
-Tako se ne može planirati razvoj grada. To su stihijski planovi, ljudi su s opravdanjem ogorčeni – rekao je dalje te istaknuo da ne zna kako se dogodilo da samo on ima nešto za reći.
Pročelnica Upravnog odjela za urbanizam, prostorno planiranje i zaštitu okoliša Jelena Lončarić rekla je kako se slaže da Dubrovniku treba novi GUP.
-Još uvijek ne možemo ići u izradu nove generacije planova jer nisu ispunjeni preduvjeti za to – rekla je.
U ime izrađivača plana, Zavoda za prostorno uređenje Legazu je o poziciji za hidroavione odgovorio Stjepko Kovačić koji je istaknuo kako se to pitanje rješava Pravilnikom o aerodromima na vodi.
-Tu nije predviđena lokacija uzlijetališta, samo privezišta, a oni bi uzlijetali i slijetali u vanjskom akvatoriju. Točnu lokaciju nije moguće sad dati, jer je vezana za projekt tog aerodroma, a to nije bila tema ovog plana – rekao je Kovačić.

Inače, ove se izmjene i dopune odnose na nekoliko lokacija, a najprije na proširenje i redefiniranje obuhvata područja lučkog bazena luke otvorene za javni promet Sustjepan – Shell za potrebe razvoja ribarske infrastrukture i suprastrukture na lokaciji ‘Shell’ u Sustjepanu te definiranje i omogućavanje realizacije svih potrebnih sadržaja na kopnu i u moru.

Tu je i planiranje lokacije reciklažnog dvorišta na predjelu Kaćigruda u Orašcu kao osiguravanje planskih preduvjeta za pristupnu cestu Tehničko-tehnološkom bloku Osojnik na području proizvodno – poslovne zone. Ovim izmjenama osigurat će se i planski preduvjeti za izgradnju nove pristupne ceste stambenom naselju na Nuncijati radi poboljšanja infrastukturnih rješenja na području Nuncijate i radi stvaranja preduvjeta za realizaciju stambenog naselja za branitelje na Nuncijati.

Kako se istaknulo u uvodnom objašnjenju, provedbom Prostornog plana uređenja Grada Dubrovnika, uočena su ograničenja u planskim rješenjima u smislu nemogućnosti realizacije planirane ribarske luke u Sustjepanu i Tehničko-tehnološkog bloka Osojnik, nedovoljnog broja reciklažnih dvorišta na širem području Grada Dubrovnika te neadekvatnih infrastrukturnih, prometnih rješenja na području Nuncijate. Stoga se pokazala potreba izrade IDPPU-a Grada Dubrovnika. Prema zahtjevu Grada Dubrovnika, UO za izgradnju i upravljanje projektima odustalo se od planiranja prijemosnice ceste (ulice) Bartola Kašića kod vrtića u Mokošici. Provjerom tehničkih mogućnosti za provedbu navedene ulice tj. prijemosnice utvrđeno je da nije moguća realizacija.
Treba istaknuti kako je za 13 sati predviđeno javno izlaganje o GUP-u, a koje osim spomenutih lokacija uključuje i osiguravanje planskih preduvjeta za rekonstrukciju ceste – Ulice kardinala Stepinca radi kvalitetnog rješavanja prometa tog gradskog područja.

Pročitajte još

Dubrovnik oduševio preko 70 vodećih britanskih medija i djelatnika turističkog sektora

Dulist

Završena sanacija potpornog zida u Bogišićevom parku

Dulist

Upaljenja treća adventska svijeća ispred Kneževog dvora

Dulist