Aktualno

PROFESOR GORAN PEHAR Sve su laži i manipulacije, nisam vikao na nikoga! Djeca me se ne boje!

os montovjerna

Vezano za ‘slučaj’ u Osnovnoj školi Montovjerna gdje je, kako smo pisali, intervenirala policija, te je protiv profesora matematike podnesena prekršajna prijava od strane policije, a i škola je poduzela mjere, kontaktirali smo profesora Pehara koji nam se pismenim putem očitovao o incidentu:
-Želi se zlonamjerno i tendenciozno prikazati incident u OŠ Montovjerna s jedinim i isključivim ciljem da se mene osramoti i možda javno ‘linčuje’ iznošenjem potpunih neistina i konstrukcija. Dakle, u petak se dogodilo sljedeće (što sam već napismeno objavio Školskom odboru i policiji, a uskoro ću i još nekim institucijama uključujući i neke privatne tužbe):
1. Na spomenutom satu se nije pričalo ni o čemu drugom nego o ocjenama iz ispita znanja iz matematike gdje sam još i pohvalio učenike na izvanrednom rezultatu.
2. Nije ravnateljica ušla u razred nakon što je ‘čula neku galamu’ ili što li su već izmislili, nego je bila prisutna na satu od početka, od zvona za početak sata, i jedini je krivac za opisani incident.
3. Na satu je ravnateljica L. Vujica bila prisutna već drugi sat za redom i najavila je da će dolaziti na nastavu punih 10 sati u nizu samo u taj razred, što je nečuveno i nezabilježeno u našem školstvu.
4. Hvaleći uspjeh učenika time da su oni rijetki koji ostvaruju ovakav uspjeh na tom ispitu iz matematike (čak 8 odličnih, više od pola razreda 4 ili 5), napomenuo sam da bi upjeh bio i veći da nisam uočio greške kod nekih odličnih učenika koje inače ne rade nikada. Pitao sam ravnateljicu mora li biti u razredu već drugi put za redom jer to očito unosi nemir i strah među učenike te da to smatram najvećim razlogom zašto su neki podbacili i dobili lošije ocjene, budući da znam koliko je čvrsto njihovo znanje. Činjenica da je bila nazočna na nastavi za vrijeme pisanja testa, također je neobjašnjiva i rijetko viđena (to nitko i nigdje ne radi, jer time samo može pokvariti uspjeh testa i ocjene učenika).
5.Budući da nije htjela izaći iz učionice, zamolio sam je da barem objasni zašto je opet na satu jer je to nesvakidašnja situacija i da su djeca uznemirena i prestrašena te da oni i njihovi roditelji zaslužuju objašnjenje (govorim o onim dobronamjernim ljudima i roditeljima kojih je ipak velika većina).
6. Nije htjela niti izaći niti objasniti razloge dolaska na sat pa sam ja to pokušao učiniti. Nekoliko puta sam pokušao objasniti djeci zbog čega je ravnateljica na satu da bi me ona svaki put prekidala usred rečenice i nije mi dopustila da dovršim misao. Čak ni tada, kao ni u bilo kojem trenutku, nije bilo vike s moje strane.
7. Kada je vidjela da me neće moći spriječiti da djeca saznaju istinu i da se prestanu bojati, jer naglašavam- učenici 6. razreda boje se samo nje i nikoga drugoga, a sve ostalo su samo laži i manipulacije – tada je gospođa Vujica naredila djeci da izađu iz razreda i odvela ih u knjižnicu, što je po meni također nešto neviđeno i zabilježeno samo ovdje i u ovoj školi, a govori o bahatosti te osobe koja smatra da može na silu prekinuti sat bilo kojeg profesora bez ikakvog suvislog razloga kad je nju volja.
8. Potpuna laž je da je itko od djece plakao, barem dok su djeca bila u razredu. Ako se kasnije to i dogodilo, nisam vidio, ali su onda za to odgovorne neke druge osobe.
9. Potpuna laž je da sam vikao na bilo koga, a ta izmišljotina im je poslužila samo kako bi me imali za što optužiti. Kako mogu roditelji (i to oni zlonamjerni i malobrojni) tvrditi da sam ja to uradio kad nisu bili prisutni? Mogu samo tražiti i zamoliti ih da prestanu manipulirati svojom djecom samo da bi poštenim ljudima nanosili zlo – zaključio je Pehar u svom pismenom očitovanju.

 

 

Pročitajte još

IZLOŽBA PEJZAŽ Mladi talenti Male škole slikanja

Dulist

Kako prepoznati znakove sunčanice?

Dulist

PROGNOZA Kakve temperature nas čekaju do kraja tjedna?

Dulist