Grad

PO SUDSKIM PRESUDAMA ‘Naplatili smo 50 milijuna kuna za zaustavljanje autobusa na Pilama’

tabak frankovic autobuseri 33

Prethodna uprava Sanitata do 2017. od ukupno 51 spora, naplatila je nula kuna, dok je nova uprava do sada uprihodovala 5,4 milijuna kuna od sudskih presuda s autobuserima za zaustavljanje na Pilama – istaknuo je ovog petka direktor Sanitata Tomislav Tabak na konferenciji za medije na temu naplata i sudskih presuda za zaustavljanje autobusa na Pilama. Direktor Sanitata najprije se osvrnuo na, kako je istaknuo, ‘lažne i nebulozne izjave u javnom prostoru vezano za autobusere koje je plasirao HNS’.

-Prozivali su nas da im nismo htjeli dati pristup informacijama, a nisu znali niti postaviti pitanje. Mi smo dobili upit u kojem nas HNS pita da im damo zaprimljene presude u korist Sanitata i Grada Dubrovnika. Mi ne možemo zastupati uopće Grad Dubrovnik. Za početak im treba objasniti što je to pristup informacijama. Ako je problem što smo se mi pridržavali zakona i njegovih odredbi, neka nas na to upozore. Mi nismo u službi dubrovačkog HNS-a. Oni su od nas tražili da trenutno stvorimo neki izvještaj koji mi nismo imali, u toj formi u kojoj žele i da jednog djelatnika ostavimo da radi u službi HNS-a. Naravno, u službi niti jedne stranke niti jedan djelatnik Sanitata neće raditi – istaknuo je uvodno Tabak.

Što se tiče sporova, naglasio je Tabak, prethodna uprava Sanitata, prije 2017. godine od 51 spora autobusera, dobila je ukupno nula sporova. Nakon 2018., u razdoblju kada sam je on preuzeo Sanitat, ukupno je dobiveno 20 sporova, a u tijeku je još 31 spor.

-Ukupna utržena glavnica je 10, 6 milijuna kuna. Sanitat je uprihodovao od navedenih dobijenih sporova 5,4 milijuna kuna. Vidi se to točno i po predmetima. Pet Atlasovih tužbenih zahtjeva je pod nagodbom Agrokora te su u postupku. Imamo dvije tužbe Travel Europe koje je Sanitat naplatio 447 tisuća kuna, ali nas tuže radi stjecanja bez osnove – istaknuo je direktor Sanitata te se osvrnuo na dosadašnje poslovanje ove tvrtke.

-Sanitat je 2017. uprihodovao 24,2 milijuna kuna, 2019. uprihodovao je 29,7 milijuna kuna, a to je rast od 22 posto. Nikakva bojazan ne postoji – poručio je.

Odvjetnica Danijela Badurina koja zastupa Sanitat pojasnila je specifičnost naplate za Gulliver Travel i Atlas.

-U konkretnom slučaju Gulliver Travela i Atlasa, imamo specifičnost u pogledu naplate i vođenja postupka jer su oni podvrgnuti posebnom režimu koji je definiran Agrokorovom nagodbom. To znači da se namirenje ne odvija nekom standardnom upravnom procedurom. Atlas je proglašen neodrživim, a to znači da se namirenje Sanitata i drugih vjerovnika neće izvršavati u novcu, već u vrijednosnim instrumentima, tj. obveznicama koje će po okončanju sudskih predmeta prijeći u vlasništvo vjerovnika u iznosu koliko im je priznato nagodbom. U slučaju Atlasa nemamo još nijednu pravomoćnu presudu. Što se tiče Gulivera, on je drukčiji jer je proglašen solventnim društvom te će se namirenje izvršavati u novcu, ali pod izmijenjenim uvjetima propisanim Agrokorovom nagodbom. U odnosu na Gulliver Travel mi smo u srpnju zaprimili dvije pravomoćne presude u našu korist. One ćemo predati 2. travnja na naplatu Trgovačkom sudu u Zagrebu – rekla je Badurina.

Gradonačelnik Mato Franković naglasio je kako se sustav naplate autobusa odvija u dva dijela jer je do 2015. sporove vodio Sanitat (naplatu i prihode), a od 2015. dalje vodi ih Grad Dubrovnik.

-U vrijeme Gradske uprave Andra Vlahušića od 2014. do 2016. uprihodovano je 15,5 milijuna, a od 2017. do 2019. uprihodovano je 50 milijuna. Dakle, jasno je k’o dan. 24 posto je naplatio Andro Vlahušić, a 76 posto od ukupnog Mato Franković. Toliko o tome koliko je tko uspješan u poslu kojem radi – zaključio je gradonačelnik Franković.

Pročitajte još

Zbog uklanjanja dijela dimnjaka privremena prometna regulacija u Ulici Andrije Hebranga

Dulist

PO MJERI GRAĐANA Tjedni pregled gradskih projekata

Dulist

‘DUBROVNIK ADVENT RUN’ Zbog utrke se sutra zatvara dio prometnica

Dulist