U okviru promocije sedmog Good Food Festivala Turistička zajednica grada Dubrovnika na popularnoj hrvatskoj Facebook stranici Savjetnik za putovanja (koja broji oko 100 000 članova) i Fb stranici Upoznaj Hrvatsku provela je petodnevni nagradni natječaj u kojem je povjerenstvo između 400-injak zainteresiranih imalo težak zadatak izabrati one koji najviše zaslužuju doći u Dubrovnik za vrijeme Good Food Festivala. Sretni dobitnici Facebook nagradnog natječaja je bračni par iz Gornjeg Stupnika, u blizini Zagreba, koji slavi svoju 39. godišnjicu braka, a kojima je želja oduvijek bila posjetiti Dubrovnik.
Turistička zajednica grada Dubrovnika je za dobitnike Nadu i Josipa Pipića osigurala smještaj od tri noći u hotelu sa 4 zvjezdice, dvije trodnevne Dubrovnik card s kojima besplatno obilaze sve znamenitosti i koriste lokalni prijevoz te sudjelovanje u bogatom programu Good Food Festivala. Prvu večer po dolasku prisustvovali su koncertu Ines Tričković Sextet: Runjić in blue u Lazaretima, dok će drugu večer uživati u “Ribarevoj večeri” uz živu glazbu u restoranu Orsan. Direktorica Turističke zajednice grada Dubrovnika Ana Hrnić, uz prigodni poklon zaželjela im je dobrodošlicu u Dubrovnik, čestitala osvajanje nagrade kao i 39. godišnjicu braka. Bračni par Pipić oduševljen je ljepotama Dubrovnika, ali i iznenađen pristupačnim cijenama te su odlučni širiti glas u svom kraju o Dubrovniku dostupnom svakom džepu.
U razdoblju od 1.siječnja do 23. rujna turisti iz Hrvatske bili su na prvom mjestu na top listi najbrojnijih turista u Dubrovniku. Od početka godine bilo je 35 892 turista iz Hrvatske (84 % od prošlogodišnjeg turističkog prometa u dolascima za isto razdoblje), a ostvareno je 119 245 noćenja ( 5 % više nego u istom razdoblju prošle godine).
Promocija Dubrovnika na domaćem tržištu glavni je cilj promotivne akcije Grada Dubrovnika i Turističke zajednice grada Dubrovnika „Pozno ljeto u Dubrovniku“ – “Dubrovnik, tamo gdje je srce”, koja se provodi od 15. do 30. rujna, a uključuje popuste i pogodnosti za posjetitelje Dubrovnika na brojne turističke usluge iz niza raznih kategorija: znamenitosti, muzeja, galerija, ponuditelja smještaja i ugostitelja. Sredinom rujna provedena je i promotivna kampanja Turističke zajednice grada Dubrovnika za hrvatsko tržište, u online i tiskanim objavama nekoliko hrvatskih medija, čiji je cilj bio privući domaće turiste da pozno ljeto provedu u Dubrovniku, iskoriste brojne pogodnosti i popuste te uživaju u sedmom izdanju Good Food Festivala.