Grad

ONI SU IMALI USPJEŠNU 2015. Maro Kapović: Ključni faktor uspjeha – ljudi!

maro kapovic

Iza dubrovačkih gospodarstvenika je još jedna uspješna poslovna godina.

Što ju je obilježilo te koji su faktori bili ključni za postizanje takvih rezultata upitali smo Mara Kapovića, izvršnog direktora Ambassador Travela.

– Kao izvršni direktor i suvlasnik Ambassador Travela sa zadovoljstvom ispraćam 2015 godinu, jer smo na poslovnom planu ostvarili sve zacrtane ciljeve. Zadovoljstvo je tim veće, jer sam skupa sa svojim poslovnim partnerom Lukom Piplicom, i kompletnim komercijalnim i operativnim timom Ambassador Travela ugovorio poslove za nadolazeću 2016. godinu,a koji bi trebali osigurati daljnji razvoj agencije, pozicionirajući je u vodeće DMC agencije u Hrvatskoj. Ključan faktor Ambassador Travel-a u realizaciji svih planova su ljudi, zaposlenici agencije koji svojim dugogodišnjim iskustvom, znanjem i kvalitetom izvršavaju sve planirane zadatke, prvenstveno na zadovoljstvo naših poslovnih partnera, turističkih agencija iz Europe i svijeta, ali i njihovih gostiju koji koriste naše usluge. Hrvatska kao destinacija na turističkoj karti svijeta je drugi važan faktor uspjeha, jer bogatstvo naše ponude od Istre, Kvarnera, Zagreba, Dalmacije i Dubrovnika, mora i otoka, nacionalnih parkova, kvalitetnih hotelskih i apartmanskih kapaciteta, gastronomije, je glavni pokretač razvoja turizma i njegovog širenja na cijelogodišnje poslovanje. Nadajući se prije svega miru u svijetu, i rastu pozitivnih ekonomskih trendova u Hrvatskoj, okrećemo se nadolazećoj poslovnoj 2016 godini s velikim očekivanjima – rekao je u svom osvrtu Kapović.

Pročitajte još

Dubrovnik oduševio preko 70 vodećih britanskih medija i djelatnika turističkog sektora

Dulist

Završena sanacija potpornog zida u Bogišićevom parku

Dulist

Upaljenja treća adventska svijeća ispred Kneževog dvora

Dulist