To su sitne neugodne situacije koje se događaju, komentirao je vlasnik Gradske kavane Maro Hajdarhodžić pismo našeg sugrađanina u kojem se požalio na neostvarivanje popusta u Gradskoj zbog "nedubrovačkog govora" njegove supruge.
– Popust vrijedi za naše stalne domaće goste u iznosu od 15 posto. Riječ je o jednom od naših najboljih konobara, dobar je mladić, koji je kulturan i ne vjerujem da je tako reagirao.Ljudi tumače to na raznorazne načine, odmah su ljuti. Popust vrijedi za stalne goste koji standardno dolaze u kavanu 5 – 6 puta mjesečno. Netko tko dođe jedanput godišnje ili u 5 godina, bez obzira odakle je, tretira se kao gost koji nije redovan.
Svi naši zaposlenici na istom mjestu rade više od dvije godine tako da bi morali apsolutno svih znati pa i dotičnog gospodina. Ne vjerujem da je u pitanju taj previd. Cijela priča mi nije jasna, a normalno bi bilo da se požalio nama pa tek onda novinama. Nekako se pravi afera – dodaje Maro Hajdarhodžić.
– Nije mi jesan cijeli tok događaja, i ne vjerujem da se konobar obratio gosparu na taj način. Ne vjerujem da ga nisu primijetili ako je redovni gost i da mu ne bi napravili popust.
Inače, naši konobari davaju puno više popusta nego što je realno stalnih gostiju koji nam dolaze. Ne da ne daju, nego davaju previše popusta, jer nemamo iskaznice, kartice s popustima, već smo ostavili konobarima i voditeljima koji su u kontaktu s gostima da ih primijete. Normalno je ako gost dolazi jedanput dvaput tjedno da će znat da je to taj gost – zaključio je Hajdarhodžić.