Zanimljivosti

Nijemci će u 2024. realizirati oko 70 milijuna putovanja, među omiljenim destinacijama i Hrvatska

djir stradun 14

Hrvatska turistička zajednica predstavlja turističku ponudu na sajmu za široku publiku CMT (Caravan, Motor und Touristik) u Stuttgartu, koji se održava od 13. do 21. siječnja 2024. Riječ je o najvećem takvom događanju u Njemačkoj koje već tradicionalno broji više od 250.000 posjetitelja iz svih dijelova svijeta. Hrvatska turistička zajednica uz 16 hrvatskih suizlagača nastupa na velikom izlagačkom štandu, a sve s ciljem približavanja različitih segmenata hrvatskog turizma širokoj javnosti i ključnim dionicima turističkog sektora.

Važnost nastupa na sajmu u Stuttgartu, na kojem su glavne teme turizam, destinacije, kamping i slobodno vrijeme, naglašava Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.

-Sajam CMT privlači pozornost publike i medija u cijeloj pokrajini Baden-Württemberg, koja je jedno od najizdašnijih turističkih tržišta u Europi. Ovaj sajam ujedno predstavlja mjesto na kojem se tradicionalno objavljuju prvi rezultati istraživanja turističkog tržišta Reiseanalyse, koje provodi institut FUR iz Kiela i koje se smatra najmjerodavnijim istraživanjem na njemačkom tržištu. Prema dobivenim rezultatima trendovi putovanja Nijemaca u ovoj bi godini ponovno mogli biti na razini prije pojave korona virusa, dok bi fizički obujam ukupnog prometa mogao doseći razinu iz dosad rekordne 2019. godine – poručio je Staničić.

Istraživanje tržišta Reiseanalyse provedeno je na uzorku od 7.000 ispitanika te je riječ o najmjerodavnijoj turističkoj studiji na njemačkom tržištu. Tako ova analiza detaljno opisuje trendove putovanja Nijemaca i turistička očekivanja u narednom razdoblju. Podaci predviđaju da će njemački putnici u 2024. realizirati oko 70 milijuna putovanja koja će trajati barem pet dana, što ukazuje na potencijalno kvalitetnu sezonu u tekućoj godini.

-CMT je prvi turistički sajam u godini na njemačkom tržištu te ga se smatra prvim indikatorom turističke potražnje u Njemačkoj. Na sajmu je prisutno oko 1.600 izlagača, a već je tijekom prošlog vikenda zabilježeno 70.000 posjetitelja. Te su brojke najbolji dokaz da je riječ o renomiranoj turističkoj manifestaciji u sklopu koje Hrvatska turistička zajednica, kao i ostali predstavnici hrvatskog turizma, učinkovito i na visokoj razini prezentiraju najbolje domaće turističke prakse i bogatu ponudu hrvatskih turističkih proizvoda – izjavio Romeo Draghicchio, direktor Predstavništva HTZ-a u Njemačkoj.

Iz instituta FUR dodatno naglašavaju kako će Nijemcima njihova zemlja ostati najomiljenije odredište, dok će među inozemnim destinacijama pri samom vrhu traženosti biti Španjolska, Italija, Turska, Hrvatska, Austrija i Grčka. Također, ističu kako većina ispitanika svoju osobnu financijsku situaciju smatra stabilnom pa tako 54 posto njih u ovoj godini planira realizirati barem jedno putovanje.

Pročitajte još

NA ŠIPANU Treća međunarodna radionica o očuvanju kulturne i prirodne baštine

Dulist

[FOTO] ‘BLUE STEM’ Znanstvenici Instituta Ruđer Bošković podučavali osnovnoškolce

Dulist

Zagrebačka banka uvodi veliku novost za građane

Dulist