Hrvatska

MINISTRICA BRNJAC O SEZONI ‘Prihodi su daleko veći u odnosu na 2019.’

Ministrica turizma Nikolina Brnjac u RTL-u Danas komentirala je ovogodišnju turističku sezonu.

Brnjac je kazala da su rezultati, što se tiče fizičkih pokazatelja, približavaju rekordnoj 2019. godini te da su u nekim destinacijama bolje od te godine.

-Značajni su prihodi koji su za 33 posto veći vrijednosti fiskaliziranih računa kad se uspoređujemo s 2019. Interes nam je bio da cijela turistička godina bude dobra turistička godina, da ne govorimo samo o sezoni već da počinjemo promišljati i uvoditi cjelogodišnji turizam – kazala je ministrica.

Zarada će ove godine biti rekordna, a ljetovanje na hrvatskom Jadranu nikad nije bilo skuplje. Ministrica je komentirala pratimo li ponudom te visoke cijene i jesmo li dobili bogatije goste.

-Geopolitička situacija je utjecala na gospodarsku situaciju i inflaciju. Ono što je bitno je da kvaliteta plati cijenu. Turisti će znati prepoznati, ukoliko nešto nije kvalitetno neće to ocijeniti tako i doći. Ukoliko imamo kvalitetne proizvode vratit će se. To se vidjelo ove godine po posjećenosti kampova i hotela s 4 i 5 zvjezdica koji su imali dobre posjete, ali i prihode koji su daleko veći u odnosu na 2019. godinu – kazala je.

Kazala je i da su pri kraju završetka strategije razvoja održivog turizma u Hrvatskoj do 2030.

-Strategija se bavi izazovima, problemima i ciljevima. Jedan od glavnih ciljeva je razvoj cjelogodišnjeg turizma. Hrvatska ima preduvjete da bude cjelogodišnja turistička destinacija, da se odmakne od sezonalnosti i mi kroz sredstva iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti kroz prve natječaje početkom jeseni ulažemo u smještajne kapacitete, ponude više dodatne vrijednosti, turistički diverzifikaciju i na taj način možemo produživati turističku godinu – kazala je.

Komentirala je i hoće li se ekstra zarada uložiti u turizam.

-Važno je da se turistički sektor razvija, ali i ostali segmenti gospodarstva su važni. Kroz Nacionalni plan oporavka i otpornosti i kroz operativne planove koji slijede moramo rastvarati proizvode nova dodane vrijednosti kao što je lječilišni turizam. To je ulaganje u naše toplice, te stvarati dodanu vrijednost gdje će turizam biti cijelu godinu, gdje ostavljamo medicinsko osoblje koje će raditi, fizioterapeute, ali i ostale, lokalnu zajednicu, proizvođače mesa, mlijeka i jaja. Radimo na demografskoj obnovi na taj način, ljudi se neće iseljavati s kontinenta. Na taj način pomažemo cijelom gospodarstvu – kazala je.

Više pročitajte ovdje.

Pročitajte još

Kruh u godinu dana poskupio čak 30 posto

Dulist

Hrvati najkasnije u Europskoj uniji napuštaju roditeljski dom

Dulist

ZBOG BAKTERIJE Iz butiga se povlače hrenovke sa sirom Wudy

Dulist

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Molimo Vas da nam potvrdite ukoliko ste suglasni s korištenjem kolačića, a privolu možete povući u svakom trenutku. Prihvaćam Više informacija