Hrvatska

Koliko planirate potrošiti za uskrsni objed?

Koliko planirate potrošiti za uskrsni objed?

Hrvatski građani ove će godine više nego lani štedjeti pri kupovini namirnica za Uskrs. Pokazalo je to istraživanje magazina Ja TRGOVAC uoči ovogodišnjeg blagdana. Naime, da planiraju štedjeti na namirnicama, lani je izjavilo 54,3 posto građana, dok će ove godine pri kupnji štedjeti njih dvije trećine (66,5 posto). Pritom će se za nabavku namirnica za uskrsnu trpezu najvećim dijelom trošiti između 200 i 299 kuna, koliko planira izdvojiti 20,5 posto građana, a zatim su gotovo izjednačena sljedeća dva iznosa: od 400 do 499 kuna trošit će 18,7 posto građana, a od 300 do 399 kuna njih 18,4 posto. Dvoznamenkastu vrijednost ostvario je još iznos od 500 do 599 kuna s 11,9 posto, a zanimljiv je i rast najizdašnijeg iznosa ‘1.000 kn i više’ koliko će potrošiti 6,5 posto građana u usporedbi sa svega 3 posto za prošlogodišnji Uskrs.

Istraživanje kojega su proveli magazin Ja TRGOVAC i agencija Hendal nadalje pokazuje kako će nabavku namirnica za Uskrsne blagdane najveći broj naših građana, koji će pripremati tradicionalni uskrsni ručak ili doručak, obaviti u hipermarketima i velikim trgovačkim centrima, njih ukupno 63,2 posto, što je 4,1 posto više nego lani. Svoje potrebe će iz domaće, vlastite proizvodnje podmiriti 15,5 posto građana, što je tek nešto manje nego prošle godine, a blagi pad bilježi i planirana kupnja u malim prodavaonicama i supermarketima, gdje će kupovati 10,8 posto građana, dok će se na tržnicama opskrbiti njih 8,2 posto.

Na uskrsnom stolu najčešće će se naći kuhana jaja i to kod 96,7 posto građana, a vrlo su blizu po popularnosti i mladi luk sa 86,2 posto te kuhana šunka s 83,8 posto. Natpolovični udio zauzima još hren s 59,5 posto, a na polovici uskrsnih stolova naći će se i rotkvica (48,1 posto). Na svakom trećem uskrsnom stolu imat ćemo pincu tj. sirnicu (34,8 posto) i orahnjaču (29,7 posto), a na svakom četvrtom pečenu svinjetinu (24,8 posto). Listu zaključuju s 22,7 posto purica s mlincima i pečena janjetina, pogača s 20,8 posto, šunka u kruhu sa 17,5 posto i sarma s 12,3 posto. Među ovim proizvodima nije bilo neke velike razlike u popularnosti pri čemu je najveći pad imala pečena janjetina s 28,5 posto u prošloj na 22,7 posto u ovoj godini.

 

Pročitajte još

UPOZORENJE BANAKA Na Veliki petak neće provoditi platne transakcije

Dulist

NAGLA PROMJENA VREMENA Jutros snijeg u središnjoj Hrvatskoj

Dulist

DAN NARCISA Hrvatska među vodećim zemljama EU u prevenciji raka dojke

Dulist