Aktualno

JULIJO SRGOTA Tek ćemo vidjeti prave prednosti Pelješkog mosta

Proces je nešto dulje trajao, ali Turistička zajednica Dubrovačko-neretvanske županije dobila je novu čelnu osobu. Na sjednici Turističkog vijeća, Julijo Srgota izabran je većinom glasova za direktora za direktora na mandat od 4 godine.
—Sad kad su se malo slegli dojmovi, mogu zahvaliti predsjedniku Turističke zajednice i Turističkom vijeću na ukazanom povjerenju. Dugo sam u turizmu, taj posao volim i veselim se novim izazovima. S obzirom da se radi o poziciji za cijelu županiju, ne sumnjam da će ih u ovom poslu biti – naglasio je Srgota za DuList.

Granica manje
Promocija naše županije kao autodestinacije na srednjoeruopskim tržištima nešto je čemu će, kako kaže, težiti s obzirom na otvorenje Pelješkog mosta.
— Dosta gostiju sa srednjoeuropskog tržišta voli doći na našu obalu autima. Tu najviše mislim na austrijsko i njemačko tržište koja su pretežito auto-tržišta. Sada imamo jednu granicu manje. To moramo promovirati. Mislim da tu ima jako puno prostora sad kad je zaživjela priča s Pelješkim mostom. Prave benefite ćemo tek vidjeti te ih navedenim tržištima trebamo predstaviti u najboljem svjetlu. Na tome ćemo raditi – rekao je. Druga vrlo bitna stavka je, kako kaže, jača promocija na tržištima drugih kontinenata.

—U predpandemijsko doba četvrtina ukupnih turističkih rezultata u županiji ostvarivali su gosti iz dalekih destinacija. Naše napore moramo usmjeriti prema tržištima SAD-a, Kanade, Australije i Novog Zelanda. Poznato je da su turisti iz tih dalekih destinacija u prosjeku najbolji potrošači – rekao je. Ne trebamo se, dodaje, uspoređivati s drugim destinacijama Hrvatske.
— Mi smo jedinstveni. Imamo Dubrovnik koji je svjetski brend. To je grad koji treba stremiti ka elitnom turizmu. Mi se moramo fokusirati na takve goste. Ne smijemo zaboraviti ni na Korčulu koju zovem ‘malim Dubrovnikom’. Imamo prelijepu obalu, otoke, Neretvu koja sa svojom jedinstvenošću zaslužuje daleko više. U našoj županiji imamo najljepše nalazište iz rimskog doba u Naroni. Nismo svjesni svega sve imamo, samo to trebamo na pravi način ukomponirati u ‘Dubrovnik Rivieru’ i promovirati – kazao je. U svom se programu dotaknuo i nautičkog turizma. Rekao je, među ostalim, da nam nedostaje luka nautičkog turizma na Mljetu, Lastovu i Korčuli. To su projekti, kako kaže, koje će sigurno neki investitori prepoznati u budućnosti.

Dva natječaja
Bivši predsjednik Uprave Hotela Maestral te trenutni predstojnik Hrvatskog zavoda za zapošljavanje u Dubrovniku trebao bi u rujnu sjesti na čelno mjesto Turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske županije. Podsjetimo, Srgota je izabran na drugom natječaju kojim se tražio nasljednik dugogodišnjeg direktora Vladimira Bakića. Novoizabrani direktor Srgota bio je kandidat i na prvom natječaju, koji je poništen, a tada, podsjetimo, nije prošao u drugi krug izbora. Na drugi su se natječaj uz Srgotu, pisali smo ranije, javili Matea Bošković, Ivana Rodin Miljas, Joško Pulić te Ines Zokić Štrlek. mp

Pročitajte još

U Komolcu pronađena mrtva sova, radi li se o onoj koja se prije nekoliko dana slikavala na Stradunu?

Dulist

Masterchef elita stiže na prvi street food festival ‘Bavarin’

Dulist

[FOTOGALERIJA] Bablje ljeto izmamilo Dubrovčane na Banje

Dulist

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Molimo Vas da nam potvrdite ukoliko ste suglasni s korištenjem kolačića, a privolu možete povući u svakom trenutku. Prihvaćam Više informacija