Aktualno

Hrvatska ostvarila najveću razinu turističkih dolazaka i noćenja na Mediteranu

Posljednje objavljeni podaci Eurostata o turističkom prometu u sedam mjeseci ove godine u članicama Europske unije pokazuju da je Hrvatska u razdoblju od siječnja do srpnja ove godine, zabilježila najmanji pad u broju domaćih i stranih turista te u ostvarenim turističkim noćenjima u turističkim objektima među mediteranskim zemljama u odnosu na isto razdobolje prošle godine.

Podaci pokazuju da je u razdoblju od siječnja do kraja srpnja Hrvatska ostvarila razinu domaćih turističkih dolazaka od 63 posto te dolazaka stranih turista na razini od 39,2 posto u odnosu na prošlu godinu. Gledajući samo srpanj, brojke su značajno bolje. Hrvatska je u srpnju ostvarila 91,9 posto razine dolazaka domaćih turista i 65,4 posto dolazaka stranih turista. Što se tiče turističkih noćenja ostvarenim u turističkim objektima, Hrvatska je u sedam mjeseci ostvarila 41,1 posto noćenja u odnosu na rekordnu 2019. godinu, dok je u srpnju ostvareno 57,5 posto noćenja u odnosu na srpanj prošle godine.

U Hrvatskoj je u razdoblju od siječnja do kraja listopada ostvareno 7.596.097 dolazaka i 53.623.053 noćenja što predstavlja 50 posto lanjskog rezultata u istom razdoblju mjereno noćenjima. Tržišta s kojih je ostvaren najveći turistički promet su Njemačka, Hrvatska, Slovenija, Poljska, Češka i Austrija.

Samo u listopadu ostvareno je 207.778 dolazaka i 1.188.658 noćenja, a tržišta s kojih je ostvaren najveći turistički promet u listopadu su Hrvatska, Njemačka, Slovenija, Austrija, Poljska i Češka.

Unatoč aktualnoj situaciji sa širenjem koronavirusa u čitavoj Europi te otkazivanju ključnih turističkih sajmova, posebno u Njemačkoj koja je za Hrvatsku ključno emitivno turističko tržište, domaći turistički stručnjaci smatraju da bi sljedeća turistička sezona, iz današnje perspektive, mogla biti vrlo slična ovogodišnjoj te da Hrvatska ponovno može ostvariti bolji rezultat.

– I sljedeće će godine glavni motiv putovanja biti sigurnost u najširem smislu te riječi. Moramo se potruditi biti sigurna turistička destinacija i svoju domaću zadaću napraviti kako smo je napravili i ove godine, a to je da nismo imali niti jedan slučaj novozaraženih u komercijalnim smještajnim turističkim objektima. Ove godine su najveći dio gostiju činili gosti koji su već ranije bili u Hrvatskoj, no uspjeli smo pridobiti i neke “nove” goste koji su donedavno birali druge mediteranske destinacije te vjerujemo da ih možemo očekivati i sljedeće godine. Za očekivati je da će i sljedeće godine na dobitku biti autodestinacije, da će ponovno biti jako prisutna last minute potražnja, da će se tražiti smještajni objekti viših kategorija, oni fizički izdvojeni koji jamče izoliranost te da će dodatno značajno porasti online rezervacije – smatra Ostojić.

Pročitajte još

BRAVO, MLADOSTI! Maturanti bez incidenata obilježili svoj dan

Dulist

Odjel za statusna pitanja stranaca počinje raditi i subotom

Dulist

KRENULO NAŠTIMAVANJE CIJENA Hoće li nas euro pokopati?

Leona Rašica

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Molimo Vas da nam potvrdite ukoliko ste suglasni s korištenjem kolačića, a privolu možete povući u svakom trenutku. Prihvaćam Više informacija