Kritika radi kritike same, bez ikakvog suvislog i činjenicama utemeljenog prigovora, a još manje nekog konkretnog prijedloga – to je ono što nudi šef dubrovačkog SDP-a Jadran Barač u svom najnovijem medijskom istupu – ističe se u odgovoru Gradskog odbora HDZ-a Dubrovnik predsjedniku SDP-a Jadranu Baraču, koji se u priopćenju za javnost osvrnuo na projekt ‘Respect the City’.
-Razumijemo da Barač mora na neki način dati do znanja preostalim biračima davno posrnulog SDP-a, da je živ i aktivan, ali bi to morao činiti s mnogo više pažnje i na teme o kojima barem ponešto zna. A projekt ‘Respect the City’, što je razvidno iz njegovog priopćenja, ne spada u tu kategoriju.
Naime, ono što Barač smatra ‘potpuno promašenom strategijom’ ili ‘pukim predizbornim pamfletom’ (nije nam doduše jasno na koje to izbore Barač misli) koji ‘neće građanima donijeti nikakav boljitak’ mnogi su svjetski mediji, ali i slična svjetski poznata turistička odredišta, itekako prepoznala vrijednost projekta. Upravo zbog njegove provedivosti, a što je vidljivo u gradskoj svakodnevici u zadnjih najmanje godinu dana. No, zašto se čuditi osobi koja u noćnim satima fotografira par automobila na Pilama i to naziva kaosom.
Barač navodi i niz projekata iz ‘Respect the Cit’”, kao što su tuneli, parkinzi i prometnice, te se posprdno odnosi prema rokovima za realizaciju tih projekata. Ti su projekti ključ rješenja prometnih problema u najfrekventnijem dijelu i ni na koji se način ne mogu realizirati u mjesec ili dva dana. Radi se o poslu od nekoliko godina, a to bi Barač ili SDP, da su ikada išta radili dok su dva mandata vodili Grad, mogli znati. Nažalost, oni jednostavno ne razumiju što je to strategija i što je to vizija razvoja. Osvjedočili smo se tom njegovom neznanju u niz prilika na Gradskom vijeću, ali i u kampanji u kojoj je uspio ostvariti najgori rezultat stranke u novijoj povijesti. Toliko su građani povjerovali njegovom znanju i razumijevanju Grada i njegovih problema – navode dalje iz HDZ-a.
-Dohvatio se Barač i gužvi kojima smo svjedočili ove turističke sezoni upravo zbog dolaska preko 1200 novih taksi vozila na područje Grada. I, mudro se domislio, odlučio je citirati ministra prometa kao ‘dokaz’ da je u pravu. Ali, nije. Gradska uprava je do liberalizacije imala načina regulirati promet i gužve (među ostalim i ograničavanjem broja koncesija), ali nakon nje jednostavno je bespomoćna. A to smo govorili i prije nego se sve dogodilo i na to smo javno upozoravali i ministra i Vladu. Nisu nam vjerovali, ali smo ipak bili u pravu. Nažalost.
Dakle, Hrvatska demokratska zajednica, za razliku od prethodnika, itekako odgovorno upravlja Gradom. Pomaci su spori, ali su vidljivi. I prepoznaju to drugi gradovi po svijetu koje muče slični problem. Pa zovu pitaju, žele čuti naša iskustva i žele vidjeti kako smo uspjeli. A Barač i SDP, ako već ne mogu progutati ‘oporbenjački ponos’ i čestitati nam na ipak koraku naprijed u stvaranju Grada po mjeri građana, je bolje da ne gnjave javnost demagogijom sve dok ne budu imali konkretan prijedlog. Iako bi to, znajući kakvi su bili u dva mandata na vlasti, bilo ravno čudu. No, mi ćemo to čudo, ako ga dočekamo, s radošću pozdraviti i prihvatiti – zaključuje se u priopćenju Gradskog odbora Hrvatske demokratske zajednice Dubrovnik.