U Palači Sponza danas je potpisan sporazum o ulasku TUI TRAVEL PLC u strateško partnerstvo s Karisma Hotel Adriatic d.o.o. i najvećom kompanijom u Adria regiji, Agrokorom d.d.
– Stečena znanja i iskustva naših globalnih strateških partnera, kao i Agrokorovo poznavanje regionalnog tržišta iskoristit ćemo za kvalitetnu podršku našim partnerima i time stvoriti nov i inovativan turistički pportfelj prepoznatljiv u regiji i svijetu – istaknuo je Ivan Todorić, predsjednik Nadzornog odbora Agrokor d.d.
– Nakon intenzivnih pregovora, TUI je Hrvatsku stavio kao stratešku destinaciju za svoje poslovanje. Karisma Hotel Adriatic d.o.o je godinama prisutna na tržištu turizma i osvojili su mnoge nagrade na tom polju te smo ponosi što smo ih doveli na naše destinacije – također je dodao Todorić.
– Povezivanje istaknutih globalnih turističkih kompanija s Agrokorom d.d. ima za cilj stvaranje novih vrijednosti u hrvatskom turizmu, otvaranje novih tržišta i stvaranje jedinstvene hotelske kolekcije s prepoznatljivim brendovima koji još nisu prisutni na području regije – naglasio je Neil Evans, direktor TUI Travel Hotels & Resorts, te dodao kako je zadovoljan potpisivanjem sporazuma.
Naglasio je potencijal Hrvatske kao turističke destinacije, te istaknuo kako je TUI već prisutan u 180 zemalja s 30 milijuna zadovoljnih putnika svake godine.
– Mi imamo goste koji u prosjeku ostaju na odmoru u periodu od 10 do 15 dana te nam sezona traje šest mjeseci. Mislim da je Dubrovnik idealno mjesto da produžimo tu sezonu – još je dodao Evans.
Marinko Benić, direktor Karisma Hotels Adriatic, koji su zajednička kompanija poslovnih grupacija Karisma Resort International iz Meksika, lidera u hotelskom menadžmentu, istaknuo je važnost partnerstva respektabilnih međunarodnih kompanija u ovom regionalnom poslovnom udruživanju.
-Naš fokus bit će na dodatnom turističkom razvoju regije i upravo zahvaljujući partnerstvu s vodećim turističkim brendovima poput TUI Travela, donosimo poslovnu novinu, kao što su ouples Hotels, nova vrsta diferenciranih proizvoda u turizmu – istaknuo je Benić.
Diferencirani hotelski brendovi uprao su oni kojima upravlja TUI TRAVEL HOTELS AND RESORTS. 61 hotel sa sedam prepoznatljivih brendova u osam mediteranskih zemalja. Preko 75 posto hotela su diferencirani hotelski brendovi koji se prodaju putem TUI Travle PLC grupe.
– Izuzetna mi je čast prisustvovati na ovakvom događaju u Dubrovniku. Drago mi je vidjeti da se kreće u jedan novi podhvat, da se okreće jedna nova stranica koja će itekako imati utjecaj na turistički proizvod i u konačnici na promet Republike Hrvatske. Ovo je jedan strateški događaj i svakako jedna potez koji daje veliki vjetar u leđa strategiji RH. Dolaze novi brendovi i dolazi novi prozivod, novi segment i ključna riječ u svemu tome je diverzifikacija proizvoda što nama itekako treba. Pored redovit izgradnje kapaciteta, budući da u špici sezone imamo ograničenje, ovi novi proizvodi i diverzifikacija dodatno oplemenjuju i stvaraju proizvod puno interesantniji u pred i po sezonskim mjesecima. Ono što je posebno značajno je jedan proizvod koji će biti stvaran ovdje na terenu. Idemo s jednim novim segmentom, s novim stvarima koje smo si zacrtali u strategiji- regionalna razina je strateški ciljana – istaknuo je ministar Darko Lorencin, koji se pridružio današnjem potpisivanju.