Aktualno

ARGUMENTIRANE ŽALBE ILI ‘NEBULOZE’? S obzirom na milijune turista, zaista je malo ‘complaints’!

ARGUMENTIRANE ŽALBE ILI 'NEBULOZE'? S obzirom na milijune turista, zaista je malo ‘complaints’!

Već i ptice na grani znaju za urbane legende o ‘provalama’ naših turista – od pitanja sklapaju li se zidine tijekom zime, pa do: ‘Nalazimo li se u Italiji?’ i ‘Je li ovo dvorac?’ uz pokazivanje rukom na ulaz s Pila u Grad. Posjetitelja Grada uistinu je puno i dolaze iz svih krajeva svijeta te tako Dubrovnik, osobito u ljetnim mjesecima, postaje pravo globalno sjecište kultura. Ipak, za doći u Dubrovnik, kao i bilo gdje u svijetu, treba se malo informirati, a najnoviji izvori za to su – društvene mreže. Tako postoje, primjerice, brojne Facebook grupe za sve detalje o našem gradu, od najboljih restorana pa do skrivenih plaža. Ipak, jedan nam je ‘post’ i to poduži, zapeo za oko.
Korisnica Facebooka, koja je očito već bila u Dubrovniku, napisala je sve ono što ‘vam neće reći, a morate znati prije dolaska u Grad’. Moramo priznati, većina toga su, rekli bi naši ljudi, poprilične ‘nebuloze’. Tako navodi da se po kiši ne nose japanke, jer kad pada – onda pljušti i sve je ‘klizavo’. Također navodi i, primjerice, kako je zgodno imati kabanicu kada pada kiša (?). Također ističe kako neke stvari nisu dobro razjašnjene turistima, primjerice, kako autobusna karta za grad ne vrijedi za Župu dubrovačku. Ono što nam je posebno upalo u oko je to da ističe kako, ako kupite izlet primjerice brodom, a on je otkazan, nitko ne daje povrat novca. Ovu informaciju smo provjerili kod nekoliko brodara i – nije istinita. Povrat novca ili ponuda za novi termin izleta su pravilo. Ono što je također istaknula kao ‘complaints’ je činjenica kako je Grad nepraktičan za majke s kolicima ili pak osobe u invalidskim kolicima, te im je dijelom onemogućeno kretanje. Ovu žalbu potvrdili su nam iz iz Turističke zajednica grada Dubrovnika, kojima smo poslali kraći upit. On je glasio: ‘Na što se najčešće turisti žale kada dođu u informativne centre? Radi li se o uslugama, transportu (javnom i privatnom), restoranima, općenito usluzi…’ u potpitanje: ‘Koliko su te žalbe osnovane ili argumentirane?’
—Obzirom na zaista izniman broj gostiju koji tijekom godine posjeti naše Turističko informativne urede na području Dubrovnika, moramo istaknuti kako su žalbe zaista rijetke. Prema informacijama naših zaposlenika u TIC-evima, riječ je o uobičajenim žalbama/kritikama – naglasili su nam iz Odjela za komunikacijske taktike našeg TZ-a. Te uobičajene kritike, dodaju, najviše se odnose na povezanost s otocima u predsezoni, odnosno, traži se pojačani broj linija, ali i povećani broj prigradskih autobusnih linija.
—Ono što bismo izdvojili kao ‘nemoguće’ bi bio pristup nekim atrakcijama za osobe s invaliditetom – kao što su recimo gradske zidine. Dogode se i individualne žalbe na pojedine usluge koje gosti konzumiraju tijekom boravka, ali obzirom na rijetkost ponavljanja istih žalbi ne možemo generalizirati niti istaknuti jednu – zaključuju iz naše Turističke zajednice na ovu temu, a to zaista veseli čuti, s obzirom na činjenicu kako se turisti u Dubrovniku broje u milijunima. • MNJB

Iz tiskanog izdanja od 24. svibnja 2023. 

Pročitajte još

GOSTOVANJE U HERCEG NOVOM ‘Vidi kako Lokrum pere zube’ pred crnogorskom publikom

Ivana Mijić Vulinović

VENECIJA POČELA NAPLAĆIVATI ULAZ U GRAD Mnogi nezadovoljni: ‘Pretvaraju nas u tematski park’

Dulist

RASPITALI SMO SE Kad će voda poteći lapadskim fontanama?

Dulist