Aktualno

U petak smjena Tončija Peovića?

U petak smjena Tončija Peovića?

Bivši direktor Zračne luke Dubrovnik Tonči Peović, uskoro bi mogao postati i bivši direktor Zračne Luke Zagreb.

Kako piše Indeks već u petak bi se mogla očekivati njegova smjena, koju priželjkuju ponajprije iz Radničkog savjeta ZL Zagreb.
„Nije tajna da želimo smijeniti direktora Zračne luke Zagreb Tončija Peovića. Pa to je naša želja već duže vrijeme. Na sjednici Skupštine ZLZ-a potegnut će se i to pitanje, jer, uostalom, sve ono negativno što smo najavljivali, sve se obistinilo. Sve naše crne slutnje. Peović mora na kraju otići", kazao je za Index predsjednik Radničkog savjeta ZLZ-a Mladen Mesić.

Pravo je, međutim, pitanje imaju li sindikati podršku Banskih dvora s obzirom da ne kriju činjenicu da su zaposlenici Zračne luke u posljednje vrijeme intenzivno pregovarali s Vladom. No, kako doznaje Index iz neformalnih razgovora, ali i službenim kanalima, iza svega se krije još jedna unutarstranačka bitka u HDZ-u u kojoj je bitno rasporediti svoje ljude i pokazivanje stranačkih "mišića".

Zračna luka je u domeni ministra prometa Božidara Kalmete, a Peović je dugo vremena figurirao kao njegov čovjek. Dok je Kalmeti navodno bitno da je IGH-u, odnosno Juri Radiću i njegovoj skupini, dobro, suprotnoj frakciji navodno je bitniji utjecaj na aktualni natječaj za odabir koncesionara za izgradnju novog putničkog terminala na Zračnoj luci Zagreb vrijedan 190 milijuna eura.

Mesić tvrdi kako je Peović doveden po zadatku da uništi Zračnu luku, odnosno da gurne tvrtku u financijski minus te da prikaže koncesiju kao spasonosno rješenje. Peović je kriv, smatraju predstavnici zaposlenika, jer je neobjašnjivo smanjio cjenike za 40 posto, predstavljajući ZL Lučko kao konkurenciju, što je nevjerojatno objašnjenje.

"Cjenik za slijetanje metodološki je izrađen u skladu i prema naputcima ICAO Doc 9562 – Airport Economics Manual-a. Ukratko, radi se o tome da cijene moraju biti u korelaciji sa stvarnim troškovima u prihvatu zrakoplova. Za korekciju cjenika – kojeg je na koncu prihvatila Agencija za civilno zrakoplovstvo – napravljena je detaljna studija. U svakom slučaju, ako cjenovni model promatramo kroz uslugu slijetanja za Airbus 320 kao najčešće korištenog, referentnog zrakoplova, vidljivo je da je cijena slijetanja u ZLZ još uvijek viša od iste usluge u Beču, Veneciji, sva tri aerodroma u Parizu, oba aerodroma u Berlinu, Amsterdamu i mnogim drugim zračnim lukama u Europi", napominju u Zračnoj luci Zagreb, dodajući kako su cjenikom ukinute beneficije koje je prošla uprava davala pojedinim zračnim prijevoznicima.

Pročitajte još

Franković osudio nasilje člana mladeži HDZ-a i najavio stegovni postupak

Dulist

Započeo ciklus radionica robotike u Centru za mlade Dubrovnik

Dulist

PRODUŽENI USKRŠNJI VIKEND Poziv na oprez zbog većeg protoka vozila na autocestama

Dulist