Aktualno

Strateški marketinški plan hrvatskog turizma: Tko će bolje ‘prodat’ Dubrovnik?

TZ

Tko želi ukrasti hrvatsku ‘turističku koku’?, pitanje je oko kojeg se u hrvatskoj javnosti lome koplja već gotovo dva mjeseca.

Medijska eksponiranost cijele priče počela je u ožujku kada je s mjesta direktorice HTZ-a smijenjena Meri Matešić, no po svemu sudeći prijepori su trajali i za vrijeme mandata Nika Bulića, aktualnog predsjednika dubrovačkog Gradskog vijeća i bivšeg prvog čovjeka HTZ-a. Ako je vjerovati tvrdnjama bivšeg IDS-ovca, današnjeg nezavisnog saborskog zastupnika Damira Kajina oni su oboje protivljenje konzultantskim tvrtkama platili svojim pozicijama.

Mafijaška smjena?
Naime, u posljednje vrijeme sve su glasnije optužbe na račun savjetničkih tvrtki THR i Horwrath Consultinga (koje za potrebe HTZ-a izrađuju tzv. Strateški marketinški plan hrvatskog turizma (SMPHT) 2014. – 2020.), kako putem Plana žele preuzeti prvenstveno izdašni proračun HTZ-a.
Podsjetimo, riječ je o tvrtki koju je dubrovačka javnost prvenstveno upoznala kroz izradu Strategije razvoja turizma DNŽ na kojoj im je suradnica bila bivša ministrica turizma i šefica Destinacijskog menadžemnta Pave Župan Rusković.
Kada je riječ o aktualnom SMPHT-u, radi je o dokumentu koji bi trebao iz korijena promijeniti funkcioniranje hrvatske turističke logistike, a među najglasnijim protivnicima izdvaja se upravo Kajin.
Više o ovoj temi pročitajte u novom, tiskanom izdanju DuLista, koji je od ove srijede u prodaji!

Pročitajte još

SUTRA OD 9 Dubrovački vatrogasci najavili vatrogasne vježbe na ovim adresama

Dulist

MARENDAJ ZA DARIA! Tate i ekipa iz restorana Stara Loza u novoj akciji

Dulist

TRNOVIT PUT Priča Biljane Brdar i Ivice Miložića Miže o 3.333 kilometra Camina

Dulist