Grad

SASTANAK TURISTIČKOG VIJEĆA S PREDSTAVNICIMA ZRAČNE LUKE DUBROVNIK Najave letova za sezonu su vrlo optimistične

SASTANAK TURISTIČKOG VIJEĆA S PREDSTAVNICIMA ZRAČNE LUKE DUBROVNIK Najave letova za sezonu su vrlo optimistične

Gradonačelnik Grada Dubrovnika Mato Franković te članovi Turističkog vijeća Turističke zajednice grada Dubrovnika, održali su sastanak s predstavnicima Zračne luke Dubrovnik, direktorom Franom Luetićem i komercijalnim direktorom Ivanom Maslaćem.

Tema sastanka bila je priprema za nadolazeću sezonu 2022. i koordinacija aktivnosti svih turističkih dionika. Za Dubrovnik je, kako je naglasio gradonačelnik Franković, iznimno bitan zračni promet i broj letova u sezoni, s obzirom da smo dominantno avio destinacija te je u tom smislu Grad Dubrovnik s partnerima i za proteklu sezonu poduzeo niz aktivnosti za aktiviranje pojedinih tržišta, osobito američkog i ruskog, koji su lani imali izvrsne rezultate.

Prema sadašnjim najavama možemo očekuje se 4,7 milijuna sjedala u odlasku i dolasku za Dubrovnik. Let prema Dubrovniku nastavlja i nizozemska nacionalna aviokompanija KLM koja će letjeti dvaput dnevno iz Amsterdama preko Dubrovnika što je iznimno važno za američko tržište, s obzirom na to da je Amsterdam glavno čvorište za Deltu Airlines.

Osigurani su i svakodnevni letovi s Rusijom, a Velika Britanija i Francuska također će biti izvrsno povezane, kao i proteklih godina. Sukladno tome pojačat će se marketinške aktivnosti na najbitnijim emitivnom tržištima, nastavno na prošlogodišnju izuzetno uspješnu praksu suradnje turističkog sektora i gradske uprave.

Direktor Luetić kazao je kako su najave optimistične te da očekuje oko 80 posto prometa od rekordne 2019. godine. Dobra je vijest i da će američki avioprijevoznik United početi s letovima mjesec dana ranije nego ove godine, od početka svibnja, i produžiti ih do kraja mjeseca listopada.

Ljetni red letenja u dubrovačkoj zračnoj luci započinje 26. ožujka 2022., a u sezoni će biti povezana s gotovo 80 svjetskih odredišta, putem 48 stranih i domaćih kompanija, od kojih su 30 posto low cost kompanije, s obzirom da je dubrovačko tržište tradicionalno okrenuto gostima više platežne moći.

Pročitajte još

MARKO GILJAČA O PRVIM IZLAZNIM ANKETAMA Prvog Srđevca u Saboru ćekat ćemo do dugo u noć

Dulist

POKRENUTA JAVNA NABAVA Gradit će se novi boćarski dom u Gospinom polju

Dulist

‘Neboderko’ od ponedjeljka s deset dodatnih polazaka!

Dulist