Grad

SASTANAK TURISTIČKOG VIJEĆA S PREDSTAVNICIMA ZRAČNE LUKE DUBROVNIK Najave letova za sezonu su vrlo optimistične

SASTANAK TURISTIČKOG VIJEĆA S PREDSTAVNICIMA ZRAČNE LUKE DUBROVNIK Najave letova za sezonu su vrlo optimistične

Gradonačelnik Grada Dubrovnika Mato Franković te članovi Turističkog vijeća Turističke zajednice grada Dubrovnika, održali su sastanak s predstavnicima Zračne luke Dubrovnik, direktorom Franom Luetićem i komercijalnim direktorom Ivanom Maslaćem.

Tema sastanka bila je priprema za nadolazeću sezonu 2022. i koordinacija aktivnosti svih turističkih dionika. Za Dubrovnik je, kako je naglasio gradonačelnik Franković, iznimno bitan zračni promet i broj letova u sezoni, s obzirom da smo dominantno avio destinacija te je u tom smislu Grad Dubrovnik s partnerima i za proteklu sezonu poduzeo niz aktivnosti za aktiviranje pojedinih tržišta, osobito američkog i ruskog, koji su lani imali izvrsne rezultate.

Prema sadašnjim najavama možemo očekuje se 4,7 milijuna sjedala u odlasku i dolasku za Dubrovnik. Let prema Dubrovniku nastavlja i nizozemska nacionalna aviokompanija KLM koja će letjeti dvaput dnevno iz Amsterdama preko Dubrovnika što je iznimno važno za američko tržište, s obzirom na to da je Amsterdam glavno čvorište za Deltu Airlines.

Osigurani su i svakodnevni letovi s Rusijom, a Velika Britanija i Francuska također će biti izvrsno povezane, kao i proteklih godina. Sukladno tome pojačat će se marketinške aktivnosti na najbitnijim emitivnom tržištima, nastavno na prošlogodišnju izuzetno uspješnu praksu suradnje turističkog sektora i gradske uprave.

Direktor Luetić kazao je kako su najave optimistične te da očekuje oko 80 posto prometa od rekordne 2019. godine. Dobra je vijest i da će američki avioprijevoznik United početi s letovima mjesec dana ranije nego ove godine, od početka svibnja, i produžiti ih do kraja mjeseca listopada.

Ljetni red letenja u dubrovačkoj zračnoj luci započinje 26. ožujka 2022., a u sezoni će biti povezana s gotovo 80 svjetskih odredišta, putem 48 stranih i domaćih kompanija, od kojih su 30 posto low cost kompanije, s obzirom da je dubrovačko tržište tradicionalno okrenuto gostima više platežne moći.

Pročitajte još

UKRAJINKA ANNA GADIATSKA Za mene je Dubrovnik postao drugi dom, jako sam sretna!

Maria Prkut

ZA 410 KORISNIKA Grad traži izvođače za izgradnju Doma umirovljenika ispod bolnice

Dulist

Dubrovnik domaćin konferencije KOKOSS

Dulist