Aktualno

RAZBIJEN VLAHUŠIĆEV ‘URBANI MIT’ Koliki je zapravo prihod agencija?

Autobusi na Pilama

Gradonačelnik Andro Vlahušić tvrdio je svojedobno kako agencije od svojih autobusa koji putnike s cruisera iskrcaju na Pilama i potom ih opet vraćaju u grušku luku zarade i preko 14 milijuna kuna.

– Hoćete li pogledati kako se dijeli profit tih dubrovačkih agencija? – zagrmio je na prošloj sjednici Gradskog vijeća, aludirajući na navodnu veliku zaradu agencija. Nije pritom računao kako su podaci o prihodima tvrtki javno dostupan podatak.

Točnije, internetska stranica boniteti.hr nudi informaciju o poslovnim rezultatima turističkih agencija koje obavljaju prijvoz putnika svojim autobusima, a koji već dulje vrijeme ne pronalaze ‘zajednički jezik’ s gradskom upravom. A podaci zapravo daju odgovor i gradonačelniku Vlahušiću, kojem je na uštrb zdravorazumskog dogovora važnije upirati prst na poslovne rezultate privatnih tvrtki.

Poslovni rezultati četiri najpoznatije tvrtke s Vlahušićeve ‘crne liste neplatiša’ – Elite, Gulliver, Atlas i Applicon – jasno govore kako profit tih tvrtki nije baš tako bajan kako Vlahušić misli i javno govori.

Atlas je tako 2012. godinu završio u gubitku 79,8 milijuna kuna, dok su ostale tri agencije ostvarile tek neznatnu dobit: Applicon 161 tisuću kuna, Elite 336 tisuća kuna, a Gulliver dva milijuna kuna. Pritom je u slučaju agencije Elite udio dobiti u prihodu svega 0,5 posto, u Appliconu 1,1 posto, a u Gulliveru 3 posto. Kod Atlasa je riječ o minusu od 23,1 posto.

Može li se stoga zaista reći da agencije ‘vrte’ veliki novac od prijevoza putnika od Gruža do Pila? Kad se ovako brojke stave na svoje mjesto čini se kako ‘urbani mit’ koji je iskonstruirao gradonačelnika ipak nema utemeljenja.

Pročitajte još

Bolnici 70 tisuća eura za prostor za centralnu pripremu parenteralnih pripravaka

Dulist

Za Marija Božinovića prikupljeno više od 23 i pol tisuće eura!

Dulist

[FOTOGALERIJA] ‘SMOTRA KOLENDARA’ Dječica izvela kolende, napjeve i božićne pjesme

Dulist