Već godinu i pol dana nekad kultni ‘dnevni boravak’ brojnih Dubrovčana, kavana Teatar, stoji zatvorenih vrata. Goste je posljednji put ugostila krajem prosinca 2019. godine, a od tada su njeni prozori zatamnjeni i nema onog svakidašnjeg muvinga na kakvoga smo navikli u ovoj kavani godinama. Reklo bi se, čeka bolje dane. Točnije rekonstrukciju. No, jedan od vlasnika, Marijo Ševelj, koji je, pisali smo ranije s Ivanom Udženijom kupio ovaj objekt, nije želio potvrditi informaciju kako imaju za sad ikakvih planova s ovim objektom. Doduše, u trenutku našeg telefonskog razgovora, informacije koje su do nas dolazile govorile su o planovima za rušenje postojećeg objekta i gradnji nove zgrade. ‘Odakle vam te infomacije, kad ih ja nemam’, rekao nam je Ševelj, te dodao kako će moći razgovarati kad bude imao išta opipljivo te da su sve ostalo priče i naklapanja.
Predan zahtjev za građevinsku dozvolu
Ipak, da neki planovi postoje, potvrđeno nam je iz Gradske uprave. Naime, u odgovoru na naša pitanja, a koja su se ticala buduće gradnje na zemljištu bivše kavane na Putu Iva Vojnovića, iz Gradske uprave su za DuList naveli kako je podnesen zahtjev za izdavanje građevinske dozvole za rekonstrukciju stambeno poslovne građevine. Glavni projekt izradila je tvrtka Kapiteling d.o.o ovlaštenog projektanta Zvonimira Franića. No, detalje o samoj naravi ove rekonstrukcije, nismo uspjeli dobiti pa tako ni hoće li se mijenjati gabariti postojećeg objekta te koliko se planira ići u visinu.
— Nadležni Upravni odjel zaprimio je zahtjev za izdavanjem građevinske dozvole, sve sukladno glavnom projektu izrađenom od strane tvrtke Kapiteling d.o.o., ovlaštenog projektanta Zvonimira Franića, dipl. ing. arh.. Na predmetni glavni projekt prethodno su u sustavu e-dozvole od strane projektanta ishođeni svi posebni uvjeti nadležnih javnopravnih tijela. Glavni projekt sa svom zakonom predviđenom popratnom dokumentacijom i uvezenim gore navedenim posebnim uvjetima uz odgovarajući zahtjev predan je Uprav-nom odjelu u svrhu ishođenja građevinske dozvole – ističu nam iz Gradske uprave. Nadalje napominju kako Upravni odjel u skladu sa Zakonom o gradnji i Zakonom o općem upravnom postupku zaprimljene zahtjeve uzima u rad po redu zaprimanja istih od strane pisarnice Grada Dubrovnika.
— Stoga ističemo kako detaljnije informacije o predmetnom zahtjevu možemo dati tek po uzimanju predmetnog zahtjeva u redovno postupanje kada će se sukladno pozitivnim zakonskim propisima detaljnije i obraditi predmetni zahtjev – zaključili su iz gradskog odjela. AFR
Iz tiskanog izdanja DuLista od 7. srpnja 2021.