Zanimljivosti

Osmijeh kao znak dobrodošlice

festival vina i gastronomij

S ciljem motiviranja turističkih djelatnika na jasnije izražavanje dobrodošlice, gostoljubljivosti, i korištenja osmijeha kao glavnog alata u ostvarenju cilja zadovoljstva gosta,

Turistička zajednica grada Dubrovnika organizirala je radionice s temom „Briga za gosta“ za sve sudionike Festivala gastronomije i vina, koji se održava u Hotelu Valamar Lacroma, sutra u srijedu 14. ožujka.
 
Radionice su dio edukativno – marketinških  aktivnosti  projekta „Volim Hrvatsku – Volim Dubrovnik“, a namijenjene su turističkim djelatnicima, te čitavoj javnosti s ciljem senzibiliziranja stanovnika Dubrovnika za potrebe snažnijeg izražavanja  gostoljubljivosti i osmijeha koji našem gostima sugeriraju dobrodošlicu.
 
Radionice u trajanju od dva sata sastoje se od  poglavlja – Očekivanja gosta, Kako zadovoljiti gosta, Ljubaznost i stav, Standard uslužnosti, Komunikacija, Razni stilovi gostiju i druge teme.
Važno je naglasiti da su radionice interaktivne, voditelj je prof.Maja Vodopivec Oslić iz zagrebačke tvrtke GENTIS.
 
Cilj edukativno – marketinških aktivnosti objedinjenih nazivom „Akcija osmijeh“ jest i poticanje na praćenja rada turističkih djelatnika u cilju proširenja kandidatura za akciju sustava Hrvatske turističke  zajednice „Čovjek – ključ uspjeha u turizmu“.
 
Nakon radionica u okviru Festivala vina i gastronomije, bit će organizirana i „in house“ edukacija s istom temom  za djelatnike TZ grada Dubrovnika
U suradnji TZ grada Dubrovnika i British Councila sutra će u hotelu Valamar Lacroma biti podijeljenje edukativne knjižice British Councila  tiskane kroz projekt Skills for Employability u suradnji s Ministarstvom turizma i Hrvatskom udrugom poslodavaca.

Pročitajte još

NA DANAŠNJI DAN 1789. Život tragično skončao Luka Sorkočević

Dulist

POČELI SU ČIČIMCI Znate li za što se sve koristi ovaj ukusni plod?

Dulist

ELITA NA JAVNOJ GARAŽI Bentley, Ferrari, Aston Martin

Dulist