Gradonačelnik Grada Dubrovnika Mato Franković i pročelnica Upravnog odjela za europske fondove, regionalnu i međunarodnu suradnju Zrinka Raguž primili su nastavnice predmetne nastave Osnovne škole Mokošica, Ružicu Sikirić i Ivanu Obradović povodom iznimnog doprinosa u osmišljavanju i provođenju Erasmus+ projekta pod nazivom „Digital tool for online school“.
Prijemu je uz nastavnice Sikirić i Obradović nazočila i ravnateljica Osnovne škole Mokošica, Petra Đapić Caput.
Naime, projektni tim koji čine pet nastavnica pod vodstvom nastavnice hrvatskog jezika Ružice Sikirić dobio je 33.136,00 eura bespovratnih sredstava od strane Agencije za mobilnost i programe Europske unije za provedbu Erasmus+ projekta. Osnovni cilj projekta bio je odgovoriti na izazove s kojim se učenici u Mokošici suočavaju od početka pandemije COVID-19 kao i na zahtjeve digitalizacije nastavnog procesa koji je pred učenike i nastavnike postavio brojne poteškoće.
Gradonačelnik Franković u ovoj je prigodi čestitao cijelom projektnom timu i ravnateljici OŠ Mokošica Petri Đapić Caput koji su svojim predanim i zajedničkim radom podigli razinu obrazovnog standarda.
„Vi ste jedan svijetli primjer u dubrovačkom obrazovanju, koji je izvan nastavnog okvira i školskih obaveza iskoristio priliku i posvetio vrijeme ovom kompleksnom projektu. Time ste kao nastavnici i djelatnici Osnovne škole Mokošica dokazali vašu kvalitetu, sposobnost i želju s jasnom namjerom, a to je da pomognete našim učenicima i osnažite ih da lakše usvoje gradivo i putem digitalnih kanala. Vjerujem da će ovaj uspjeh biti poticaj i drugim školama u Dubrovniku, kako bi se i oni iskušali u pisanju i pripremanju projekata kojim bi osigurali određena sredstva za njihovu školu i učenike“, naglasio je gradonačelnik.
Ravnateljica Osnovne škole Mokošica Đapić Caput zahvalila je gradonačelniku na prepoznavanju ovog rezultata, istaknuvši kako je projektni tim na čelu sa nastavnicom Ružicom Sikirić odradio sjajan posao vodeći se idejom motiviranja učenika kako bi kroz kreativni rad uspješno savladali nastavni sadržaj služeći se istodobno različitim medijskim aplikacijama i internetskim alatima.