Hrvatska

NOVA JESENSKA KAMPANJA HTZ-A Promocija turizma kroz bogatu hrvatsku nematerijalnu baštinu

NOVA JESENSKA KAMPANJA HTZ-A Promocija turizma kroz bogatu hrvatsku nematerijalnu baštinu

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu jesensku promotivnu kampanju ‘Google – Croatia: Hearts & Crafts’ (Google – Hrvatska: srca i zanati), koja će se provoditi do kraja studenog na društvenim mrežama s posebnim fokusom na tržišta Njemačke, Austrije, Francuske, Belgije i Španjolske čijim je stanovnicima kultura jedan od glavnih motiva dolaska u Hrvatsku. S obzirom da je Hrvatska jedna od zemalja s najvećim brojem predmeta nematerijalne kulturne baštine na popisu UNESCO-a, u fokusu kampanje je promocija bogate hrvatske tradicije.

-Turistička putovanja motivirana proizvodom kulture sve su češća, posebice u razdobljima pred i posezone. Upravo je zbog toga pravo vrijeme za dodatnim isticanjem našeg bogatog kulturnog nasljeđa i nematerijalne baštine. Prošle godine, zajedno s Googleom, u sklopu Arts & Culture platforme pokrenuli smo zajednički online projekt Croatia: Hearts & Crafts, gdje se na inovativan i zanimljiv način promovira hrvatska nematerijalna baština kroz 25 hrvatskih nematerijalnih tradicija – izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

Kroz on line platformu prikazani su primjerice izrada čipke od Agave, viteški turnir Sinjska alka, tradicionalna tribunjska utrka magaraca, Nijemo kolo s područja Dalmatinske zagore, klapsko pjevanje, umijeće pripreme Zagorskih štrukli, narodna pjesma bećarac, itd.

Inače, Google Arts & Culture predstavlja internetsku platformu čiji sadržaj čine visokokvalitetne fotografije i video materijali umjetničkih djela i kulturnih artefakata partnerskih zemalja i kulturnih organizacija iz cijeloga svijeta. Platforma svim posjetiteljima omogućava online obilazak zbirki i galerija, ali i pregled svih zanimljivih informacija o istaknutim temama. Nematerijalna kulturna baština koja se odnosi na tradiciju ili žive izraze, ovim projektom Googlea i Hrvatske turističke zajednice prikazana je kroz četiri sekcije, odnosno kroz poznavanje zanata, narodne pjesme i ples, svečanosti te hranu.

Dodajmo kako je na inozemnim tržištima, uz navedenu kampanju, u tijeku i provedba kampanje ‘FALLinLoveWithCroatia’ s ciljem isticanja jesenskih ljepota i atrakcija hrvatskih destinacija te kampanja ‘Thank you for your trust’ koja za cilj ima zadržavanje vidljivosti i promociju Hrvatske kao sigurne i dobro pripremljene destinacije, dok je na domaćem tržištu aktivna kampanja ‘Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!’.

Pročitajte još

IZABRAO BOOKING.COM Ploče među najsrdačnijim gradovima u Hrvatskoj

Dulist

Hrvatska obrtnička komora: U tri godine 3200 građevinskih obrta više

Dulist

OD SADA I ONLINE Bez čekanja u redu za promjenu liječnika primarne zdravstvene zaštite

Dulist