Županija

‘Neretvanska mandarina’ dobila prepoznatljiv dizajn

neretvanska mandarina marevic 221117 5

Cilj brendiranja ‘Neretvanske mandarine’ je zajednički nastup na tržištu kako bi se postigla tržišna prepoznatljivost i ostvarili bolji uvjeti prodaje. Nakon što je dobivena EU oznaka izvornosti trebalo je otići korak dalje kako bi taj visokokvalitetan proizvod što uspješnije plasirali na tržište. Dubrovačko-neretvanska županija, u suradnji sa svojom Razvojnom agencijom DUNEA-om, provela je natječaj i dobili smo Program razvoja brenda ‘Neretvanske mandarine’ te novi vizualni identitet sa svim popratnim rješenjima, a koja će moći koristiti oni proizvođači koji prođu postupak certifikacije za oznaku izvornosti. ‘Neretvanska mandarina’ tako bi se pakirala u istu ambalažu s prepoznatljivim dizajnom koji karakterizira proizvod i regiju i koji bi ga razlikovao od ostalih mandarina koje se trenutačno nalaze na tržištu. Na pakiranju bi bio naznačen natpis brenda iza kojeg bi stajala prepoznatljiva kvaliteta, te EU oznaka izvornosti, koja bi označavala zaštitu proizvoda po ovom osnovu. Na taj bi se način zaokružio cjeloviti proizvod koji bi imao svoju prepoznatljivost i vrijednost na tržištu – kazala je zamjenica župana Žaklina Marević koja je u srijedu nazočila predstavljanju projekta zaštite oznake izvornosti (ZOI) ‘Neretvanska mandarina’ u sklopu kojeg je izrađen i vizualni identitet te knjiga standarda. Dodala kako se nada da će i ostali proizvođači i otkupljivači slijediti zadani primjer.

– Na razvoju brenda ‘Neretvanske mandarine’ Dubrovačko-neretvanska županija nastavlja raditi i u idućoj godini i vjerujem da ćemo kroz godinu dana moći svjedočiti pozitivnoj priči vezano uz plasman ‘Neretvanske mandarine’ pod zaštićenom EU oznakom izvornosti – istaknula je zamjenica Marević.

Pročitajte još

Županija osigurala isplatu božićnica umirovljenicima

Dulist

Korčula i Split u središtu USKOK-ove akcije protiv pranja novca

Dulist

Župan uputio izraze sućuti obitelji Davora Pokovića

Dulist